Geachte medewerkers,
Gisteren heeft de overzetting van mijn nummer plaatsgevonden van mijn oude provider naar Simyo, en daarbij heb ik mijn simkaart geactiveerd. "Mijn Simyo" geeft inmiddels aan dat nummerbehoud is uitgevoerd, echter kan ik niet gebeld worden en daarnaast kan ik niet gebruik maken van mobiel internet.
Met vriendelijke groet,
Hans Selten
Bladzijde 1 / 1
Hoi Hansselten, welkom op het Simyo forum :)
In je gegevens zie ik dat je door een collega van ons e-mailteam al vakkundig bent geholpen met dit probleem. Waar je overigens zelf de oorzaak al van had gevonden
Rest mij niets anders dat te vragen of de reset van je simkaart al het gewenste effect heeft gehad.
In je gegevens zie ik dat je door een collega van ons e-mailteam al vakkundig bent geholpen met dit probleem. Waar je overigens zelf de oorzaak al van had gevonden
Rest mij niets anders dat te vragen of de reset van je simkaart al het gewenste effect heeft gehad.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.