Skip to main content
Hallo, mijn telefoon i-phone is stuk en moet gerepareerd worden (daar heb ik een micro simkaartje voor) nu heb ik vanmorgen gebeld om te vragen of dat ik mijn oude simkaartje nog kon gebruiken voor mijn oude toestel een samsung S2, dat zou kunnen maar ik kan niet bellen of gebeld worden, wat doe ik verkeerd?

De oude simkaart is een grotere die ik nog had bewaard, maar zou geen probleem zijn kon ik gewoon gebruiken, moet ik iets opnieuw activeren?
Is de microsimkaart een vervanging voor de oude simkaart, d.w.z. zijn ze allebei gekoppeld aan hetzelfde 06 nummer? Dan is de oude sim niet meer te gebruiken, zodra je een vervangende simkaart hebt geactiveerd wordt de oude namelijk permanent onbruikbaar.
Is de microsimkaart een vervanging voor de oude simkaart, d.w.z. zijn ze allebei gekoppeld aan hetzelfde 06 nummer? Dan is de oude sim niet meer te gebruiken, zodra je een vervangende simkaart hebt geactiveerd wordt de oude namelijk permanent onbruikbaar.





Dank voor je reactie, dat had wel gezegd kunnen worden toen ik vanmorgen gebeld heb, ik had het speciaal gevraagd en uitgelegd!



Het is inderdaad zo dat het voor hetzelfde nummer was, omdat mijn telefoon in reparatie is vroeg ik er speciaal om of ik hem nog kon gebruiken.

Hartelijk dank nogmaals, nu weet ik dat het niet kan en ik moet wachten!
Hallo turbojoep.



Wat misschien een overweging waard kan zijn is aanschaf van een micro sim adapter.

Micro Sim plaatsen in adapter, adapter plaatsen in oud toestel.



Groet,

Friesian
Hallo turbojoep.



Wat misschien een overweging waard kan zijn is aanschaf van een micro sim adapter.

Micro Sim plaatsen in adapter, adapter plaatsen in oud toestel.



Groet,

Friesian





Dank voor de tip ik ga het morgen gelijk navragen!
Hoi turbojoep, welkom op het Simyo forum!



Die adapter van Friesian lijkt me een goede oplossing, of je bestelt een vervangende microsimkaart. Je gebruikt dan eerst het grote deel, en later klik je de micro eruit voor je iPhone.



Kun je me een privébericht sturen met het telefoonnummer waarmee je gebeld hebt? Ik kan namelijk niets vinden over een belletje van jou naar de klantenservice en als dat antwoord is gegeven verdient iemand wat extra training.



Scotsman; dank je voor het antwoorden!

Reageer