Skip to main content
Hallo Simyo,



Ik heb meerdere keren deze vraag langs zien komen, maar ook het uit-aan trucje werkt bij mij niet. Ik heb de sim-kaart in mijn nieuwe Galaxy S6 toestel geplaatst. Iedere keer wanneer ik hem opstart vraagt hij weer naar de pincode. Ik heb hem al meerdere keren ingevoerd en volgens het toestel is de code ook goed. Toch moet ik elke keer de code weer invoeren en wanneer ik probeer te bellen geeft mijn telefoon aan: "Niet aangemeld bij netwerk". (Sim-kaart is ook al geactiveerd.)

Ik hoop dat u mij ermee kunt helpen.



M.v..g.



Ben
Op een wonderbare manier toen ik mijn mobiel opstartte is het gefikst. Ik ga ervan uit dat een medewerker hiervoor heeft gezorgd en anders weet ik het ook niet. Maar ik ben in ieder geval blij dat het weer goed is! 🙂
Hoi BenStroobosscher,



Welkom op het Simyo Forum.



Goed dat je dit hier komt vragen! Het wil wel eens vaker voorkomen dat de simkaart niet herkend wordt. Daar kunnen we een hoop aan doen en in dit geval heb ik niets gedaan 😉 Waarom jouw simkaart het nu ineens wel doet, durf ik niet te zeggen.



Het uit- en aanzetten van je telefoon leidt tot een reset op het netwerk. Het kan zijn dat de laatste keer opnieuw opstarten toch goed geholpen heeft 🙂 Fijn dat alles nu in ieder geval werkt. Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. We helpen je graag!



Groetjes,

Angela

Reageer