Skip to main content
Beste Simyo,



Voor mijn nieuwe smartphone (Galaxy S5) was een ander type simkaart nodig (Micro), dus die heb ik besteld, netjes ontvangen en via de website geactiveerd. Als ik wil bellen krijg ik de melding "Niet aangemeld bij netwerk", dus ik neem aan dat ik op mijn foon nog de nodige instellingen moet veranderen? Misschien heb ik niet goed gezocht, maar op de website kan ik er verder niets over vinden. Ik hoor graag hoe ik mijn telefoon nu aan de praat krijg!



Alvast bedankt en hartelijke groeten,



Pieter 
Beste Simyo,



Voor mijn nieuwe smartphone (Galaxy S5) was een ander type simkaart nodig (Micro), dus die heb ik besteld, netjes ontvangen en via de website geactiveerd. Als ik wil bellen krijg ik de melding "Niet aangemeld bij netwerk", dus ik neem aan dat ik op mijn foon nog de nodige instellingen moet veranderen? Misschien heb ik niet goed gezocht, maar op de website kan ik er verder niets over vinden. Ik hoor graag hoe ik mijn telefoon nu aan de praat krijg!



Alvast bedankt en hartelijke groeten,



Pieter 







Inmiddels is de kaart geactiveerd, waarmee het probleem is opgelost.

Hartelijk dank!
Hoi Pieter020,



Helaas duurde gisteren het activeren van simkaarten een stuk langer dan dat het normaal gesproken doet! Gelukkig heeft het probleem zichzelf nu opgelost en kun je er gebruik van maken. :D



Heb je ondertussen al plezier van je Galaxy S5?
Ha Tiury,



Bedankt voor je reactie. Eergisteren halverwege de middag had ik mijn nieuwe simkaart al in gebruik genomen, dus ik werd een beeetje ongeduldig 😮. Maar ik ben blij dat hij het nu doet.



Die S5 is echt geweldig als je een goedkoop toestelletje gewend bent! Wel groter en zwaarder, maar het loopt als een tierelier. En dat scheelt toch heel wat ergernis.



Nogmaals bedankt en een fijne dag!



Pieter
Hoi Pieter020,



Tof, ik zou er ook blij mee zijn 😉 Let wel goed op je dataverbruik hè! Dit kan namelijk met zo'n toestel snel oplopen zonder dat je het in de gaten hebt. Check hier nog wat datatips!



Jij ook een fijne dag! 😃

Reageer