.

Beantwoord

Niet aangemeld

  • 28 July 2013
  • 4 reacties
  • 328 Bekeken

Gisterenmiddag de nieuwe simkaart geactiveerd. Helaas krijg ik de melding 'niet aangemeld bij netwerk'. Ik las dat dit wel vaker voorkomt maar dat het dan na een paar uur vanzelf is opgelost. Bij mij werkt de kaart nog steeds niet ook niet in een andere mobiel. Nog even wachten of een nieuwe simkaart aanvragen?
icon

Beste antwoord door Natascha 29 July 2013, 09:50

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge +1
Werkt het morgenochten nog niet neem dan contact op met de klantenservice
die kunnen je dan verder helpen
Badge +6
Gisterenmiddag de nieuwe simkaart geactiveerd. Helaas krijg ik de melding 'niet aangemeld bij netwerk'. Ik las dat dit wel vaker voorkomt maar dat het dan na een paar uur vanzelf is opgelost. Bij mij werkt de kaart nog steeds niet ook niet in een andere mobiel. Nog even wachten of een nieuwe simkaart aanvragen?

Hoi -Kevin-,

Welkom op het forum!
Ik heb je aansluiting een reset gegeven. Wanneer je toestel uit/aan zet kan je gebruik maken van je aansluiting.

@ Erickiel bedankt voor het meedenken.
De reset had niet geholpen en inmiddels telefonisch contact gehad met de klantenservice. De technische dienst heeft inmiddels iets gedaan en alles werkt nu naar behoren.
Badge +6
De reset had niet geholpen en inmiddels telefonisch contact gehad met de klantenservice. De technische dienst heeft inmiddels iets gedaan en alles werkt nu naar behoren.

Hoi -Kevin-,

Wat fijn om te lezen dat je gebruik kan maken van je aansluiting. Bedankt voor je terugkoppeling.

Reageer