Beste antwoord door Natascha
Bekijk originele reactieNiet aangemeld
Gisterenmiddag de nieuwe simkaart geactiveerd. Helaas krijg ik de melding 'niet aangemeld bij netwerk'. Ik las dat dit wel vaker voorkomt maar dat het dan na een paar uur vanzelf is opgelost. Bij mij werkt de kaart nog steeds niet ook niet in een andere mobiel. Nog even wachten of een nieuwe simkaart aanvragen?
+1
Werkt het morgenochten nog niet neem dan contact op met de klantenservice
die kunnen je dan verder helpen
die kunnen je dan verder helpen
Hoi -Kevin-,
Welkom op het forum!
Ik heb je aansluiting een reset gegeven. Wanneer je toestel uit/aan zet kan je gebruik maken van je aansluiting.
@ Erickiel bedankt voor het meedenken.
De reset had niet geholpen en inmiddels telefonisch contact gehad met de klantenservice. De technische dienst heeft inmiddels iets gedaan en alles werkt nu naar behoren.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.