.

Beantwoord

NFC sim gratis voor bestaande klanten?

  • 27 June 2016
  • 3 reacties
  • 184 Bekeken

Badge +1
Zijn de nfc simkaarten gratis voor bestaande klanten?
Als ik een vervangende sim wil aanvragen zie ik dat die 5 euro kost??
icon

Beste antwoord door Anonymous 28 June 2016, 07:32

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +1
Rabobank maakt contactloos betalen beschikbaar voor KPN-abonnees
woensdag 20 april 2016
Contactloos betalenContactloos betalen met de smartphone; Rabobank maakt het mogelijk voor KPN-abonnees.
Rabobank-klanten die gebruikmaken van een KPN-abonnement kunnen vanaf nu betalen via hun smartphone. Daarvoor hebben ze wel een speciale simkaart nodig. Wie in 2016 een KPN-abonnement heeft afgesloten werkt al met de nieuwe simkaart. Bestaande klanten kunnen bij KPN kosteloos een vervangende kaart aanvragen. Voor abonnementen van Telfort, Simyo en Yes Telecom, allen eigendom van KPN, geldt hetzelfde. iPhone-gebruikers hebben pech: Apple staat deze betaalmethode alleen toe voor het eigen betaalsysteem. En dit systeem is in Nederland nog niet beschikbaar. Vooralsnog is KPN de enige provider waarmee Rabobank deze samenwerking aangaat.
Zijn de nfc simkaarten gratis voor bestaande klanten?

Nee, 5 eur kost een kaartje.

Als ik een vervangende sim wil aanvragen zie ik dat die 5 euro kost??

Klopt, daarom raad ik je aan om eerst na te gaan of jou toestel contactloos betalen ready is bij de rabo...

Zie ook...dubbele post is niet nodig...
https://forum.simyo.nl/simkaart-86/nfc-simkaart-34529
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Johanfl,

Friesian geeft al heel goed aan dat het niet helemaal de bedoeling is om je vraag dubbel te stellen op het forum. Vanwege het overzicht heb ik alleen op dit topic inhoudelijk antwoord gegeven 🙂

@Friesian, bedankt voor je antwoord en je oplettendheid!

Groetjes,
Angela

Reageer