Skip to main content
Hallo,



Ik heb zojuist een nieuwe nano-simkaart aangevraagd. Gelijk daarna viel mij op dat ik mijn adres nog niet had aangepast naar mijn nieuwe adres. Direct gedaan (30 sec. na plaatsen bestelling).



Gaat de simkaart nu naar mijn nieuwe adres en zo nee, kan dit alsnog worden geregeld? Mijn post wordt namelijk niet meer doorgestuurd. Zonde van de 5 euro dan.



Alvast bedankt voor eventuele moeite!



Gr, een tevreden klant
Deze kan vervallen, mijn vraag is al via e-mail beantwoord. Dank voor de snelle reactie!



Gr, een nog steeds tevreden klant
Deze kan vervallen, mijn vraag is al via e-mail beantwoord. Dank voor de snelle reactie!



Gr, een nog steeds tevreden klant




Hoi FransV, welkom op het forum van Simyo!



Fijn dat je vraag al was beantwoord via de e-mail, ik zie dat je op tijd was met het aanpassen van je adres en de simkaart daardoor naar het nieuwe adres is verzonden :)



Mocht je nog andere vragen en/of opmerkingen hebben, dan weet je ons te vinden hè! 🙂

Reageer