.

Beantwoord

Nanosimkaart bestelling annuleren, staan mijn contacten daarop?

  • 25 May 2014
  • 2 reacties
  • 236 Bekeken

Hoi,

Ik heb vanavond een nano simkaart besteld, alleen als ik die in mijn nieuwe telefoon doe ben ik zeker al mijn contacten kwijt?
Daarom annuleer ik als dat kan graag mijn bestelling om hem dan op maat te laten knippen.

Groetjes Rosanne
icon

Beste antwoord door Gogol 26 May 2014, 10:12

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 1
Badge +2
Het ligt er aan of je contacten ook daadwerkelijk op je SIMkaart staan. Ze kunnen namelijk ook in je telefoongeheugen staan en dan ben je ze niet kwijt. Misschien kun je ze eerst overzetten naar het geheugen of je telefoon synchroniseren met je computer. Hoe dat gaat verschilt per merk/type telefoon en dit forum is daar in principe ook niet het juiste voor. Daarvoor moet je Googlen of de gebruiksaanwijzing goed lezen.
Badge +8
Hoi RosannR,

Welkom op het forum :)
Dat klopt helemaal, wat Gogol zegt. Je contacten kunnen op je simkaart staan, maar meestal staan ze op je toestel. Je zou misschien een back up van je contacten kunnen maken op je pc en ze dan weer op je nieuwe toestel kunnen laden. Je kijkt daarvoor inderdaad het beste naar de handleidingen van je toestellen.
Je sim op maat knippen dat raden wij niet aan. Je kunt de sim daarmee beschadigen. Of met de geknipte sim je toestel beschadigen, dus dat is op eigen risico..
Van welk toestel ga je naar welk toestel? Dan kun je hier nog goede tips krijgen misschien :)

Groetjes,
Charlene

Reageer