Skip to main content
Hallo,



Vanuit de veelgestelde vragen begreep ik dat ik alvast een nano-simkaart aan kan vragen.

Zit er dan nog een bepaalde houdmaarheidsdatum aan binnen welke ik nano simkaart die moet activeren?

Ik weet namelijk nog niet precies wanneer ik de iPhone 5 ga kopen en dus de nano-simkaart nodig heb, maar ik heb 'm liever alvast in huis dat ik direct aan de slag kan!



Alvast bedankt voor het antwoorden.
Ik wilde niet wachten op een antwoord dus heb -geloof ik- al een nano-simkaart besteld.

Jullie site is overal zo duidelijk en vraagt overal om bevestiging echter bij het klikken op nano-simkaart krijg ik direct bericht dat de simkaart binnen 2 werkdagen hier is. Nu hoop ik maar dat ik goed geklikt heb....
Hoi Suzanne6,



Wij adviseren om de nieuwe simkaart wel binnen 2 maanden te activeren. Sorry dat je dat niet zo goed kon vinden. Dat is weer een tip voor ons 🙂 ik hoop dat dat dus wel binnen de termijn valt, dat je de iPhone5 wilde gaan aanschaffen. Mocht je ook 4g willen gaan gebruiken dan adviseer ik je om voor de iPhone5C of 5S te gaan. Die zijn geschikt voor het 4g netwerk van KPN.



Groetjes,

Charlene

Reageer