.

Beantwoord

Nanosim werkt niet

  • 20 November 2012
  • 11 reacties
  • 750 Bekeken

Badge
Mijn nanosimkaart doet het niet, als ik deze in mijn telefoon (iPhone 5) doe geeft hij aan dat er geen simkaart inzit. Is er iets dat ik hiertegen kan doen?

Ik heb al geprobeerd de sim erop nieuw in te stoppen maar dat werkt niet. Ook werkt het niet om mijn iPhone te herstellen via iTunes
icon

Beste antwoord door Natascha 21 November 2012, 11:37

Bekijk originele reactie

11 reacties

Badge +6
Beste RobinG,

Volgens de gegevens maak je reeds weer gebruik van je aansluiting. Kan je dit bevestigen.
Badge
Ik heb inderdaad voor 1 uur mijn simkaart kunnen gebruiken nadat ik deze er opnieuw indeed. Na 1 uur gaf mijn iPhone weer aan dat ik geen simkaart geplaatst had
Badge
Ik heb hem nu weer aan de praat gekregen, ik zal even doorgeven als hij weer wegvalt
Badge
Mijn iPhone geeft nu weer aan dat ik geen simkaart geplaatst heb
Badge +2
Beste RobinG,

Uit onze gegevens blijkt dat je reeds gebruik hebt gemaakt van je aansluiting. Wij gaan er van uit dat het probleem is opgelost. Laat ons even weten als die niet het geval is.

Groetjes,

Arie
Badge
Zoals ik al had aangegeven heb ik voor even mijn simkaart weer kunnen gebruiken. Na een paar uur (ik weet niet precies hoeveel) valt mijn simkaart weer "weg" en geeft mijn iPhone aan dat ik geen simkaart heb geplaatst. Ik heb geprobeerd mijn iPhone te herstellen en mijn simkaart schoonmaken en opnieuw plaatsen. 

Het schoonmaken van mijn simkaart werkt dus even voor een paar uur, daarna "valt mijn sim weg". Ik neem aan dat dit aan de simkaart ligt want mijn iPhone is pas een maandje oud dus daar zal het niet aan liggen.

Ik hoop dat jullie dit probleem kunnen oplossen.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi RobinG,

Om te kunnen controleren of het aan de simkaart ligt, wil ik je eigenlijk vragen om na te gaan of je hetzelfde ervaart als de nano simkaart in een andere iPhone zit. Uiteraard is het mogelijk dat de nano simkaart niet in orde is, maar de kans is vrij klein. We hebben daar tot nu toe nog geen problemen mee gehad. Mocht de nano simkaart dezelfde kuren vertonen in het andere toestel, laat dit dan even weten. Dan sturen we uiteraard kosteloos een nieuwe.

Groetjes,

Alex
Badge
Ik snap dat dit een goede oplossing is, er is alleen Ă©Ă©n probleem.

Ik ken namelijk niemand die ook in het bezit is van een iPhone 5, dus is het voor mij onmogelijk om mijn nano-simkaart te testen.

Ik hoop dat er evt. een andere oplossing is en anders alsnog een nieuwe krijg.

Groet,
RobinG
Reputatie 5
Badge +10
Hoi RobinG,

Is het misschien mogelijk om langs een Apple store te gaan. De ervaringen leren ons dat ze daar best bereid zijn om de simkaart te testen.

Groetjes,

Alex
Badge
Nog een probleem, de dichtsbijzijnde Apple atore is in Alkmaar en dat is ongeveer 2 uur hier vandaan.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi RobinG,

Kan je mij een privé bericht sturen met het simkaartnummer van je nano simkaart?

Groetjes,

Alex

Reageer