Skip to main content
Ik wil graag mijn bestelling voor een nano sim annuleren. 
Hoi usman,



Welkom op het forum :)

Je nano simkaart was nog niet onderweg, dus die konden we nog annuleren 🙂

Had je hem niet meer nodig? Toch geen nieuw toestel?



Groetjes,

Charlene
Ik wil mijn bestelling annuleren en mijn geld terug gestort krijgen .! Ik heb het paar uur geleden besteld het was een vergissing . Mijn nummmer die ik heb gekregen is 0612808738
Ik wil het ook per direct annuleren
Hoi beratkon,



Welkom op het forum :)



Jouw Prepaid simkaart is al onderweg. Je kunt die nog retour afzender sturen. Dan annuleren we de bestelling. Zorg je dan wel dat deze voor 13-5 weer binnen is? Dan valt het namelijk nog binnen de zichtstermijn.

Het geld wordt dan vanzelf weer terug gestort.

Wat jammer dat je wilt afzien van de bestelling. Mag ik je vragen waarom?



Groetjes, Charlene
Hallo Charlene,

Ik heb zojuist een nano simkaart besteld, maar die bestelling wil ik graag annuleren.

Ik dacht dat mijn telefoon was gestolen, en ik een nieuwe telefoon moest aanschaffen (waar een nanokaart in moet), maar ik heb mijn telefoon gelukkig toch teruggevonden.

Ik hoor graag even of het nog lukt om te annuleren.

Groet,

ingbon
hoi ingbon,



Leuk dat jij jouw vraag hier op het Simyo Forum stelt.



Ik heb direct even jouw gegevens erbij gepakt. Je hebt gisteren eerst je simkaart geblokkeerd op het moment dat jij jouw telefoon kwijt was. Daarna heb je een vervangende besteld. Vervolgens heb je jouw oude simkaart weer geactiveerd toen jij jouw telefoon(gelukkig) weer hebt gevonden. Die activatie heeft automatisch je bestelde simkaart geannuleerd.:D

Dit kan alleen als je nog op tijd bent. Gelukkig was jij dat.



We hebben je hier ook een mail over gestuurd. Ik zie alleen dat jij later je e-mailadres hebt aangepast. Heb jij de e-mail niet meer binnen gekregen?
Hoi Ruud,

De mail heb ik niet ontvangen; waarschijnlijk nog naar mijn oude mailadres gestuurd :)

Fijn dat het allemaal zo vlot geregeld is!

Thanks!

Ingbon
Hoi ingbon,



De aanvraag van je simkaart is tijdig geannuleerd. Fijn dat je zo geregeld is :)



Ik zie dat je via Mijn Simyo je e-mailadres hebt aangepast. Dat zal in het vervolg helemaal goed komen.

Reageer