Hallo,
Ik heb mijn nanosim thuis ontvangen en hem de nano sim via de website geactiveerd. Nu staat er in de brief die ik thuis heb ontvangen, dat 'Wanneer je het verzoek tot activatie indient, vervalt je huidige simkaart binnen 1 werkdag'.
En nu wil ik weten of binnen 1 werkdag betekend: binnen 24 uur of dezelfde dag nog?
Ook heb ik de nano simkaartin mijn iphone gedaan en heb de pincode ingevoerd die op de site staat bij de persoonlijke gegevens. Maar deze pincode klopt niet. En nu moet ik mijn pukcode invoeren, ook mijn pukcode van de site klopt niet. In de brief die ik thuis heb gekregen staat dat ik een sms'je krijg. Staat er in dat sms'je dan een nieuwe pin- en pukcode?
Groetjes Robbert
Bij mij heeft het iets langer geduurd dan 24 uur. Je ziet vanzelf als er geen netwerk meer is en de oude sim zit er nog in. Zodra de nieuwe nanosim werkt zie je ook meteen een nieuwe pincode en PUK.
Hey Robbert111,
Volgens onze gegevens kan je reeds gebruik maken van jouw nanosim. Klopt dit?
Volgens onze gegevens kan je reeds gebruik maken van jouw nanosim. Klopt dit?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.