Skip to main content
Ik heb voor mijzelf een nano simkaart aangevraagd en voor mijn zoon een vervangende simkaart.  De laatste is wel aangekomen en geactiveerd per 28-11. De mijne dus niet, ik heb hierover twee keer een tweet gestuurd (26 - 11) maar tot op heden geen reactie mogen ontvangen. Om toch te kunnen bellen heb ik 'm maar zelf geknipt . Maar vind het niet netjes dat men niet reageert. Kan ik alsnog mijn nanokaart ontvangen? In eerste instantie zou deze 25 - 11 worden geactiveerd... gelukkig werkt de oude nog wel maar het simkaartje zit er niet zo strak in als ie zou moeten. Vandaar nogmaals mijn aanvraag.
Hoi Diganiet,



Ik zie op 26-11 geen tweet met deze vraag, helaas. Heb je getweet naar @simyonl? Wat is jouw twitter-naam?

Je nano simkaart is op 18-11 verstuurd naar het bij ons bekende adres. Die zou dus allang moeten zijn aangekomen. Zou je eens kunnen nagaan op Mijn Simyo, of het adres bij jouw aansluiting klopt?

Wanneer je adres klopt, wil ik je vragen om nogmaals een nanosimkaart te bestellen. Wanneer je mij laat weten dat dat gelukt is, kan ik die tweede nano voor je vergoeden op de factuur. Neem wel even contact met ons op, voor je de nieuwe nanosim gaat activeren, want je zult een extra handeling moeten doen door de niet aangekomen simkaart.

Je oude simkaart blijft werken, tot je de nieuwe gaat activeren. :)



Groetjes,

Charlene
Hoi Charlene,



Bedankt voor je reactie, alle gegevens kloppen maar ik heb geen nanokaart ontvangen.

Ik heb het idee omdat ik bijna gelijktijdig simkaarten heb besteld dat men dacht dat het afghandeld was. Die van mijn zoon is wel binnengekomen namelijk.



Ik ga nu nogmaals een Nanokaart bestellen.



Dank je!



groetjes, Anita
https://twitter.com/anitameezen



Dit is mijn twitteraccount, tweets zijn 25 november verzonden, zelfs twee keer!
https://twitter.com/anitameezen



Dit is mijn twitteraccount, tweets zijn 25 november verzonden, zelfs twee keer!




Hoi Diganiet,



Ik zie net dat jij op twitter de optie om je tweets af te schermen hebt aanstaan. Dit betekend dat mensen/bedrijven die jouw niet volgen niet je tweets kunnen lezen. Dat is de reden dat wij geen tweet van jou kunnen terugvinden. Ik zie dat de nano simkaart vandaag is verstuurd. Je zult de simkaart met 2 á 3 werkdagen ontvangen. Kan je laten weten of je de simkaart hebt ontvangen?
https://twitter.com/anitameezen



Dit is mijn twitteraccount, tweets zijn 25 november verzonden, zelfs twee keer!




Hoi Diganiet,



Ik zie net dat jij op twitter de optie om je tweets af te schermen hebt aanstaan. Dit betekend dat mensen/bedrijven die jouw niet volgen niet je tweets kunnen lezen. Dat is de reden dat wij geen tweet van jou kunnen terugvinden. Ik zie dat de nano simkaart vandaag is verstuurd. Je zult de simkaart met 2 á 3 werkdagen ontvangen. Kan je laten weten of je de simkaart hebt ontvangen?





Oh ok, dat was dus het probleem. Dank je wel voor je berichtje. Ik laat je weten wanneer ik de simkaart heb ontvangen. gr. Anita
Oh ok, dat was dus het probleem. Dank je wel voor je berichtje. Ik laat je weten wanneer ik de simkaart heb ontvangen. gr. Anita



Hou ons op de hoogte 🙂
Nanokaart gisteren ontvangen en geactiveerd maar hij doet niets.... kan de hele dag niet bellen :(

Graag jullie hulp!



gr. Anita
Nanokaart gisteren ontvangen en geactiveerd maar hij doet niets.... kan de hele dag niet bellen :(

Graag jullie hulp!



gr. Anita




Hoi Diganiet,



Helaas was er van het weekend een vertraging in het activeren van simkaarten. Ik zie dat er inmiddels verbruik is geregistreerd, werkt je simkaart nu naar wens? :)



Excuses voor het ongemak!
Alles werkt weer naar behoren.. .gelukkig

Gr. Anita



Nanokaart gisteren ontvangen en geactiveerd maar hij doet niets.... kan de hele dag niet bellen :(

Graag jullie hulp!



gr. Anita




Hoi Diganiet,



Helaas was er van het weekend een vertraging in het activeren van simkaarten. Ik zie dat er inmiddels verbruik is geregistreerd, werkt je simkaart nu naar wens? :)



Excuses voor het ongemak!


Alles werkt weer naar behoren.. .gelukkig

Gr. Anita




Hoi Diganiet,



Inderdaad, gelukkig 🙂

Sorry dat het niet zo soepeltjes ging. Ik heb de tweede vervangende simkaart daarom voor je vergoed op de factuur.



Groetjes, en we zien je wel weer op Twitter 🆒

Charlene

Reageer