Skip to main content

.

Hoi Simyo!



Donderdag 29 januari aan het begin van de middag heb ik een nano-simkaart aangevraagd als vervanging voor mijn huidige simkaart. Deze zou ik in twee dagen ontvangen. Helaas heb ik 'm nog steeds niet ontvangen, waardoor ik mijn telefoon niet kan gebruiken. Kunnen jullie deze zo snel mogelijk alsnog versturen, zodat ik 'm uiterlijk donderdag heb.



Dank u wel!



Ps. ik krijg wel de optie om de simkaart te activeren, dus de aanvraag zelf is wel geregistreerd.
Heeft Simyo van jou het juiste adres? Check dit op Mijn Simyo.
Dat was het. Dank je! Bij mijn gegevens stond nog mijn 5 jaar oude adres. Gelukkig wonen mijn ouders daar nog steeds, dus ik zal met hen snel contact opnemen. En het is tijd om die gegevens eens aan te passen 😉.
Hoi wiebew,



Welkom terug op het forum.



Je aanvraag is op 29 januari goed doorgekomen. De simkaart is de volgende dag verstuurd, naar je oude adres. Gelukkig dat het ging om het adres van je ouders :)



Ik zie dat je op Mijn Simyo je adresgegevens direct hebt aangepast. Het zal de volgende keer meteen goed gaan :)



@Scotsman, bedankt voor het meedenken 😉

Reageer