Skip to main content
Geachte heer/mevrouw,



Mijn telefoon is stuk gegaan dus ik heb met spoed vandaag een nieuwe telefoon laten bestellen en ontvangen. Nu kon ik bij deze onlinewinkel van alle providers een nano simkaart bestellen behalve van de provider Simyo. Daarom zojuist met spoed nog naar het winkelcentrum gegaan om de simkaart bij te laten snijden. Dit schijnt weer bij bijna alle kaarten/providers te kunnen

behalve met die van Simyo. Ik ben altijd een tevreden klant geweest maar overweeg nu serieus over te stappen. Wilt u mij als klant behouden dan verwacht ik met spoed morgen of uiterlijk maandag kosteloos een nieuwe nano simkaart.



Vriendelijke groet,



Maarten Kroeske
Hoi Maartenkroeske,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat jammer dat jouw telefoon kapot is gegaan! Gelukkig heb je snel een vervanging kunnen regelen. Dat je jouw simkaart hier niet in past is natuurlijk vervelend.



Je kunt via Mijn Simyo een vervangende simkaart bestellen. Je krijgt dan een 3-in-1 simkaart. Het formaat wat je nodig hebt kun je eruit drukken. De kosten voor een nieuwe simkaart zijn €5. Deze worden automatisch op jouw factuur gezet. Ik kan er niet voor zorgen dat deze simkaart maandag bij jouw geleverd wordt. Dit duurt maximaal 3 werkdagen. Als je hierdoor besluit over te stappen, zou ik dat erg jammer vinden.



Het zou mogelijk moeten zijn om jouw simkaart te knippen. Dit raden wij vaak niet aan omdat de simkaart hierdoor dusdanig beschadigd kan raken, dat hij niet meer werkt. Je moet dan alsnog een nieuwe simkaart bestellen. Laat je het weten als je nog vragen hebt?



Groetjes,

Angela

Reageer