zojuist mijn gisteren ontvangen nano simkaart in mn iphone 5s gedaan. Daarbij geeft hij gelijk aan dat ik de telefoon niet kan activeren en dat het geen hardware probleem is. De simkaart die ik gebruik is niet een van de providers waarbij het activeringssysteem gebruikt kan worden. Betekend dit dat ik niet jullie kaartje kan gebruiken of betekend dit dat ik hem moet activeren met wat anders en daarna mn simyo kaartje er moet in doen.
Bladzijde 1 / 1
Hoi wes999, welkom op het forum van Simyo! :)
Dat klinkt alsof er een simlock op je telefoon zit.
Heb je de iPhone 5s bij een andere provider gekocht? In dat geval raad ik je aan contact met hen op te nemen om te kijken of ze de iPhone simlockvrij voor je kunnen/willen maken, dan zal je onze simkaart erin kunnen gebruiken.
Ik hoor het graag van je! 🙂
Dat klinkt alsof er een simlock op je telefoon zit.
Heb je de iPhone 5s bij een andere provider gekocht? In dat geval raad ik je aan contact met hen op te nemen om te kijken of ze de iPhone simlockvrij voor je kunnen/willen maken, dan zal je onze simkaart erin kunnen gebruiken.
Ik hoor het graag van je! 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.