.

Beantwoord

Nano simkaart bestellen

  • 24 January 2013
  • 21 reacties
  • 2321 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik heb een NANO-sim nodig voor in mijn iphone 5, maar ik heb om numerbehoud gevraagt moet ik wachten totdat mijn nummerbehoud er is of kan ik nu gelijk een NANO-sim bestellen?

Groetjes Rumeyse
icon

Beste antwoord door Natascha 25 January 2013, 12:29

Bekijk originele reactie

21 reacties

Badge +6
Hoi Rumeysa,

Welkom op het forum!
Ik zie in het systeem dat je al een nano simkaart hebt aangevraagd. Het activeren van de simkaart gaat via je persoonlijke pagina.
Badge
Heel erg bedankt voor het reageren! Binnen hoeveel dagen kan ik mijn NANO-sim ontvangen?

Rumeysa
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Rumeysa,

Ik zie dat de nano simkaart helaas niet correct is aangevraagd. Ik zal de nano simkaart daarom handmatig versturen. Je ontvangt deze binnen 2 werkdagen. In de brief staat hoe je de nano simkaart kunt activeren.

Groetjes,

Alex
Badge
Hallo Alex

Ik zie net pas dat je hebt gereageerd heel erg bedankt. Ik vroeg me ook al af waar mijn nano-sim bleef maar daar heb ik dus antwoordt op.

Rumeysa
Hallo,

Vorige maand wilde ik overstappen naar Simyo alleen loopt mijn huidige abonnement pas in mei af.
Ik heb wel al een nano sim ontvangen maar nog niet geactiveerd (pas in mei nodig dus)
Nu worden er wel volle abonnement kosten in rekening gebracht, terwijl ik geen abonnement heb bij jullie op dit moment.
Kan dit opgelost worden?
Reputatie 5
Badge +10
Hallo Alex

Ik zie net pas dat je hebt gereageerd heel erg bedankt. Ik vroeg me ook al af waar mijn nano-sim bleef maar daar heb ik dus antwoordt op.

Rumeysa


Geen dank Rumeysa :D

Hallo,

Vorige maand wilde ik overstappen naar Simyo alleen loopt mijn huidige abonnement pas in mei af.
Ik heb wel al een nano sim ontvangen maar nog niet geactiveerd (pas in mei nodig dus)
Nu worden er wel volle abonnement kosten in rekening gebracht, terwijl ik geen abonnement heb bij jullie op dit moment.
Kan dit opgelost worden?


Welkom op het forum Esvanmierlo,

Aangezien je gebruik maakt van nummerbehoud (heb ik gecontroleerd) gaan de abonnementskosten pas in vanaf het moment dat het telefoonnummer is over gezet. Je betaalt dus geen abonnementskosten aan Simyo. Alleen de aansluitkosten worden in rekening gebracht. Als je contract bij je vorige provider nog tot 23/5/13 loopt, kun je pas vanaf 2 maanden van te voren een nummerbehoud aanvraag indienen. Je kunt daarom vanaf 23/3/13 een email sturen naar [email]porteringen@simyo.nl[/email] met het verzoek het nummer per 23/5/13 over te zetten.

Tot die tijd kun je wel gebruik maken van je tijdelijke telefoonnummer, maar het verbruik wordt dan berekend volgens het buiten de bundel tarief. Dit raad ik je af, omdat de kosten dan hoog kunnen oplopen.

Heb je nog vragen n.a.v. bovenstaande uitleg?

Groetjes,

Alex
Badge
Hallo,

Ik heb net mijn simkaart ontvangen en heb mijn pincode ingevoerd, maar die is fout gerekend vervolgens heb ik mij pukcode ingevoerd maar die bleek ook niet te kloppen kunnen jullie mij hiermee helpen?

Rumeysa
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Rumeysa,

De nano simkaart is gekoppeld aan je aansluiting. De juiste pin en pukcode kun je terug vinden op je persoonlijke pagina. Indien de pincode niet werkt, kun je 3 keer de verkeerde pin invoeren. Vervolgens kun je de pukcode (zoals op je persoonlijke pagina staat) invoeren en zelf een nieuwe pincode kiezen.

Kan je even laten weten of het is gelukt?

Groetjes,

Alex
de NANO-simkaart krijg ik niet geactiveerd. de meegeleverde code is niet juist. Ik weet zeker dat ik de juiste cijgers heb ingetikt. Wat moet ik nu doen?
Dank voor u reactie.
Badge +8
de NANO-simkaart krijg ik niet geactiveerd. de meegeleverde code is niet juist. Ik weet zeker dat ik de juiste cijgers heb ingetikt. Wat moet ik nu doen?
Dank voor u reactie.


Hoi GAVD,

Dan moet je even in dit topic kijken.
Laat je weten of het is gelukt?

Groetjes,
Charlene
Hoi,

Ik heb mij aangemeld voor een sim only abonnement met nummerbehoud en heb zojuist een micro simkaart ontvangen terwijl ik een nano simkaart besteld heb. Om in dit forum te komen heb ik het simkaartnummer van de microkaart wel moeten activeren. Krijg ik nu een nieuwe simkaart die ik opnieuw moet activeren?

Groet,

Emiel
Reputatie 5
Badge +11
Hi Peggetje, welkom op het Simyo forum :)

Zoals ik nu kan zien, heb je via een website besteld waar je niet hebt kunnen kiezen tussen verschillende simkaarten. Dat zou natuurlijk wel gewoon moeten kunnen, en gaat al aan gewerkt worden.

Ik wil je adviseren een vervangende simkaart te bestellen op Mijn Simyo (en dan uiteraard een Nano simkaart), en die te activeren zodra je 'm in huis hebt. Als je me hier dan wilt laten weten dat je 'm hebt, zal ik de €5 die het kost crediteren.

Doe dit wel ruim vóórdat je nummer wordt overgezet, doe je dit ten tijde van je nummerbehoud, komen we daar mee in de knoei...
Hoi Ernst,

Bedankt, ik heb de simkaart ontvangen Ă©n geactiveerd!

Groet,

Emiel
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Ernst,

Bedankt, ik heb de simkaart ontvangen Ă©n geactiveerd!

Groet,

Emiel


Geregeld! Je zult 'm op je factuur zien staan en daaronder gecrediteerd 🙂 Veel plezier bij Simyo!
wat is het verschil tussen een sim kaart en een nano kaart
Reputatie 7
Badge +9
wat is het verschil tussen een sim kaart en een nano kaart

Een goede uitleg vind je hier.
Badge +8
wat is het verschil tussen een sim kaart en een nano kaart

Hoi johan1947,

Je hebt al een mooie link van Scotsman, maar het is eigenlijk voornamelijk het formaat wat voor de meeste mensen belangrijk is. Sommige toestellen hebben een nano simkaart nodig. Andere een standaard of micro-simkaart. Dat is voor elk type toestel makkelijk te vinden. En staat ook meestal duidelijk vermeld op de doos of in de gebruiksaanwijzing.
Ga je een nieuw toestel aanschaffen?

Groetjes,
Charlene
Hallo,
Afgelopen maandag heb ik een Nano simkaart aangevraagd. Ik heb tot op heden niks ontvangen. Erg vervelend!
Is de aanvraag goed verlopen? Ik kan het namelijk niet terugvinden in mijn gegevens...
Bij voorbaat dank. Mvg
Sharon
Badge +8
Hallo,
Afgelopen maandag heb ik een Nano simkaart aangevraagd. Ik heb tot op heden niks ontvangen. Erg vervelend!
Is de aanvraag goed verlopen? Ik kan het namelijk niet terugvinden in mijn gegevens...
Bij voorbaat dank. Mvg
Sharon


Hoi Asschers,

Welkom op het forum :)

Jouw simkaart is op de 18de al verstuurd, naar het adres op Mijn Simyo bekend. Zou je dat even kunnen nagaan? Of dat adres wel klopt? Ik hoor het graag van je,

Groetjes,
Charlene
Bedankt Charlene,
Inmiddels (zaterdag) is inderdaad de Simkaart aangekomen en kan ik dan eindleijk genieten van mijn nieuwe Iphone 5 :)
Bedankt! Fijne week
Badge +8
Bedankt Charlene,
Inmiddels (zaterdag) is inderdaad de Simkaart aangekomen en kan ik dan eindleijk genieten van mijn nieuwe Iphone 5 :)
Bedankt! Fijne week


Hoi Asschers,

Die heeft er dan wel langer over gedaan dan normaal, zeg. Maar fijn dat hij is aangekomen en dat je lekker kunt spelen met je nieuwe appeltje 😉
Jij ook een fijne week!

Groetjes, Charlene

Reageer