Nano simkaart activeren
Kan mijn simkaart nou eindelijk eens geactiveerd worden? Probeer de hele dag al contact te krijgen met de "klantenservice" maar tevergeefs.
Ik heb gisteren ook een ticket ingeschoten 😞 ze hebben het blijkbaar erg druk, tot die tijd is het wachten denk ik
Ik heb gisteren ook een ticket ingeschoten 😞 ze hebben het blijkbaar erg druk, tot die tijd is het wachten denk ik
Pfff... ik snap dat t een budget aanbieder is maar service is echt heel ver te zoeken hier.
Edit: Snap eigenlijk ook niet waarom de pincode niet samen met de kaart is verzonden, zo moeilijk kan dat toch niet zijn.
Hey Niko,
Volgens onze gegevens is jouw simkaart reeds geactiveerd. Je kan de nieuwe pin en pukcode vinden op jouw persoonlijke pagina via www.simyo.nl.
De reden dat de pin en pukcode niet met de simkaart mee verzonden worden is de fraudegevoeligheid. Indien dit ontvreemd/gevonden zou worden, zou het mogelijk zijn om hoge kosten te maken op naam van iemand anders. Om dit te voorkomen, worden de codes niet samen met de simkaarten verstuurd.
Volgens onze gegevens is jouw simkaart reeds geactiveerd. Je kan de nieuwe pin en pukcode vinden op jouw persoonlijke pagina via www.simyo.nl.
De reden dat de pin en pukcode niet met de simkaart mee verzonden worden is de fraudegevoeligheid. Indien dit ontvreemd/gevonden zou worden, zou het mogelijk zijn om hoge kosten te maken op naam van iemand anders. Om dit te voorkomen, worden de codes niet samen met de simkaarten verstuurd.
hey David86,
Ook jouw simkaart is inmiddels geactiveerd. Je kan hier direct gebruik van maken.
Ook jouw simkaart is inmiddels geactiveerd. Je kan hier direct gebruik van maken.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.