.

Beantwoord

nano simkaart aanvragen met nummerbehoud

  • 7 November 2012
  • 7 reacties
  • 444 Bekeken

Badge
Onlangs ben ik overgegaan naar Simyo met nummerbehoud (de bevestiging dan hij overgezet kan worden heb ik al ontvangen. Het duurt nog bijna een maand voordat mijn " oude" nummer actief is).  Mijn microsimkaart  met tijdelijk nummer heb is al ontvangen en geactiveerd. Echter ik heb een nano symkaart nodig. Moet de aanvraag gebeuren op het tijdelijk nummer of kan het ook op mijn "oude" nummer die nog niet overgezet is?  
icon

Beste antwoord door Wayne 8 November 2012, 14:04

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum ronmu65,

Je kan met jouw tijdelijk telefoonnummer jouw nanosim aanvragen. Je zal deze na jouw aanvraag nog ontvangen voordat jouw nummerbehoud wordt uitgevoerd.
Badge
Welkom op het forum ronmu65,

Je kan met jouw tijdelijk telefoonnummer jouw nanosim aanvragen. Je zal deze na jouw aanvraag nog ontvangen voordat jouw nummerbehoud wordt uitgevoerd.


Is het een probleem wanneer is de nanosimkaart heb aanvraagd niet op het tijdelijke nummer maar op mijn nummer waarvoor is nummerbehoud heb aangevraagd. Dit heb ik namelijk gedaan op 7 november jl. Kunnen jullie dit nog herstellen?
Badge
Is het een probleem wanneer is de nanosimkaart heb aanvraagd niet op het tijdelijke nummer maar op mijn telefoonnummer waarvoor is nummerbehoud heb aangevraagd?

Dit heb ik namelijk gedaan op 7 november jl. 
Moet  ik verder nog actie ondernemen
Badge +2
Beste ronmu65,

Wij zien dat de nanosimkaart inmiddels al is verstuurd. Laat ons even weten als je deze binnen hebt.

Groetjes,

Arie
Reputatie 5
Badge +10
Is het een probleem wanneer is de nanosimkaart heb aanvraagd niet op het tijdelijke nummer maar op mijn nummer waarvoor is nummerbehoud heb aangevraagd. Dit heb ik namelijk gedaan op 7 november jl. Kunnen jullie dit nog herstellen?

Hoi ronmu65,

Nee hoor. Dit is geen probleem.

Groetjes,

Alex
Badge
Beste ronmu65,

Wij zien dat de nanosimkaart inmiddels al is verstuurd. Laat ons even weten als je deze binnen hebt.

Groetjes,

Arie

Beste Arie,

Ik heb mijn nanosimkaart reeds binnen. 

Ik hoor wel wat ik moet doen!

(nb moderator Alex gaf als antwoord dat het geen probleem is)
Reputatie 5
Badge +10
Hoi ronmu65,

Je kan nu ook je nano simkaart activeren. Er zal vervolgens rekening worden gehouden met je lopende nummer portering.

Groetjes,

Alex

Reageer