Skip to main content
Ik wil mijn bestaande micro simkaart vervangen door een nano simkaart.

Via 'Mijn Simyo', Mijn instellingen & simkaart’'kan ik 'Aanvragen vervangende simkaart’ niet selecteren.

Ik heb zowel Google chrome als internet explorer geprobeerd.



Wie kan mij hiermee verder helpen?
Hoi KoosS,



Welkom op het Simyo forum.



Vreemd dat je deze optie niet kunt selecteren, ik zie de optie wel, zowel in IE als Firefox als Chrome https://mijn.simyo.nl/instellingen#tab_simkaart



Is je bestaande simkaart wel geactiveerd? Als dat niet zo is kan je deze uiteraard ook niet vervangen via de site.
Hoi KoosS, ook ik heet je graag welkom op het forum :)



Goed dat je de stappen aangeeft die je hebt doorgenomen. Ik heb ondertussen je gegevens erbij gepakt. Daar zie ik dat je vorig jaar ik augustus een nieuwe simkaart hebt aangevraagd. Alleen is deze simkaart nooit geactiveerd.



Doordat het systeem leest dat je er nog één thuis hebt, is het nu niet mogelijk om er nog één te bestellen. Om deze reden heb ik het voor je gedaan. Je ontvangt de nieuwe simkaart binnen drie werkdagen.



Stel je ons op de hoogte zodra die binnen is?



@franswon; goed bezig! Dankjewel 🙂

Reageer