.

Beantwoord

Nano Simkaart aangevraagd maar toch Micro Simkaart ontvangen...!

  • 30 September 2012
  • 5 reacties
  • 625 Bekeken

Badge
Ik heb donderdag 27 augustus een Simyo abonnement afgesloten.
Ik heb direct aangegeven dat ik, ivm mijn iPhone, een Nano Simkaart nodig heb.
Vrijdag werd mij telefonisch aangegeven dat ik deze Nano Simkaart aanstaande maandag 1 of dinsdag 2 oktober zal ontvangen.
Nu zat er bij de post van 29 september toch een Micro Simkaart voor het mij toegezegde mobiele telefoonnummer.
Ik heb deze geactiveerd en vervolgens op uw site: http://www.simyo.nl/nanosim/aanvragen opnieuw de Nano Simkaart aangevraagd.
Ik wil graag weten wanneer ik de Nano Simkaart nu ontvang? Ik wil niet ongeduldig zijn maar het is natuurlijk vervelend als je je iPhone niet kunt gebruiken omdat je geen juiste Simkaart hebt.
Dank voor uw reactie binnen 24 uur...!
icon

Beste antwoord door Arie 1 October 2012, 14:24

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +2
Beste Petra J,

Uit onze gegevens blijkt dat wij je vrijdag 28-09 een nanosimkaart hebben toegestuurd. Deze kan je vandaag anders morgen binnen verwachten.

Groetjes,

Arie
Badge
Beste Arie,

Ik heb inderdaad zaterdag een Simkaart ontvangen en die moet dus vrijdag door jullie verzonden zijn, maar........ dat is een Micro Simkaart en dus geen Nano Simkaart. En ik kan me slecht voorstellen dat jullie vrijdag twee Simkaarten naar mij gezonden hebben dus ik vrees dat er toch iets mis gaat....
Wil je nog even checken wat voor Simnummer jullie verzonden hebben?
Het nummer van de Simkaart die ik ontvangen hebt eindigt op ...568.
Graag je reactie!
Met vriendelijke groet,

Petra J
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Petra J,

Het lijkt er toch op dat er 2 simkaarten zijn verstuurd. Ik zie dat er nu een nano simkaart aan je telefoonnummer gekoppeld is. Klopt dit?

Groetjes,

Alex
Badge
Hoi Alex,
Ik heb inderdaad 2 Sinkaarten ontvangen: een Micro Simkaart en een Nano Simkaart.
Die Nano Simkaart is vandaag door jullie klantenservice geactiveerd en de Micro Simkaart werkt nu niet meer. Moet ik die terugzenden?
De Nan Simkaart werkt overigens prima! (was wel lastig om er in te plaatsen maar met de hulp van de Apple Store was het 'een appeltje eitje".
Hartelijk dank voor je assistentie in deze!
Met vriendelijke groet,

Petra
Reputatie 2
Badge +1
Hey Petra J,

Goed om te horen dat alles inmiddels naar behoren werkt!

Reageer