.

Beantwoord

Nano simkaart

  • 5 January 2013
  • 7 reacties
  • 241 Bekeken

Beste meneer/mevrouw,

Ik heb net mijn simkaart geactiveerd. Ik heb gekozen voor nummer behoud. 
Een aantal dingen zijn me nog niet helemaal duidelijk.
Mijn abonnement gaat pas 30 januari in, ik heb nu een een simkaart gekregen, maar krijg ik nog een nieuwe omdat ik een ander nummer heb aangevraagd?

En hoe zit het met me nano sim, ik wil deze aanvragen, want ik maak gebruik van een iPhone 5, en ik wil straks niet tijdelijk zonder mobiel zitten omdat ik me nummer heb over gezet.

Sorry dat ik het hier vraag, maar bij de klanten service kom ik er niet helemaal uit.

Groeten,

Theo
icon

Beste antwoord door Wayne 7 January 2013, 17:32

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum TheoDekker,

Je zal geen nieuwe simkaart gaan ontvangen omdat je een ander nummer hebt aangevraagd. Indien je een nanosim aanvraagt kan je deze na ontvangst zelf activeren. In de tussentijd kan je gebruik van jouw aansluiting maken.
Hoe vraag ik een nieuwe nano sim kaart aan dan? En is deze meteen actief als mijn nummer word over gezet?
Hoi Theo,

Blijft onduidelijk allemaal he?!

De switch naar nano sim is bij mij enigzins soepel gegaan (resteert overzetting naar nieuw abo), maar ik begrijp het als volgt
- actieve simkaart
- bestel nano simkaart
- na ontvangst activatie, het hielp om klantenservice hiervoor te bellen en een halve dag later was nano-sim actief
- deze staat op tijdelijk nr en tarieven buiten bundel, dus beter afwachten totdat eea over is gezet dwz nummerportering is uitgevoerd

Succes
Hoi Theo,

Blijft onduidelijk allemaal he?!

De switch naar nano sim is bij mij enigzins soepel gegaan (resteert overzetting naar nieuw abo), maar ik begrijp het als volgt
- actieve simkaart
- bestel nano simkaart
- na ontvangst activatie, het hielp om klantenservice hiervoor te bellen en een halve dag later was nano-sim actief
- deze staat op tijdelijk nr en tarieven buiten bundel, dus beter afwachten totdat eea over is gezet dwz nummerportering is uitgevoerd

Succes


Mijn nummer is vandaag overgezet. De micro simkaart werkt, maar de nano simkaart niet. Pin- en pukcode kloppen niet met die van de micro simkaart. Hoe en wanneer wordt mijn nano simkaart geactiveerd? Ik heb deze vraag al eerder gesteld, maar ik krijg geen antwoord. De selfservice van mijnsimyou vermeldt een niet-bestaande activeringsoptie!
Dag Pieter,

Tja, het moet allemaal via de website kunnen, maar het beste is wat mij betreft via klantenservice -ookal kan dit effe duren...
Zij sluiten je nieuwe nano simkaart aan op je abo en geven de nieuwe PIN etc die dan ook (later) opmijnsimyo komen.
Bij mij ging ook dit niet vanzelf en heeft de klantenservice zelf IT assistentie moeten inroepen maar eea was een paar uur later wel opgelost

Mvg
Reputatie 4
Badge +8
Ja, jammer dat het af en toe niet helemaal soepel verloopt..
Maar misschien te weinig man/vrouwkracht???
Badge +1
Hoi Pieter Harcksen,

Welkom op het forum!

Je nanosimkaart is inmiddels geactiveerd. Het probleem is verholpen.

Reageer