.

Vraag

Nano-simkaart

  • 8 October 2012
  • 4 reacties
  • 698 Bekeken

Hallo,

ik heb een nano simkaart besteld,
maar ik heb alleen maar een iphone 5,
dus kan ik niet die sms ontvangen,
die je volgens jullie zou krijgen,
ik heb al geprobeert de pincode van mij in te voeren
maar die deed het niet en nu zit ik vast op pukcode,
ik zou graag willen weten hoe ik dit moet oplossen,
want nu kn ik niet bellen of gebeld worden,
en ik heb nog niets ontvangen,

mvg
saladuit

4 reacties

Ik zit met hetzelfde probleem.
Zaterdag 6 oktober 2012 via de web site een verzoek gedaan om de nano-simkaart te activeren en direct een bevestiging gekregen. Daarin stond dat de simkaart binnen 1 werkdag wordt geactiveerd. Het is nu maandag 8 oktober 2012, 20:35 uur maar de simkaart is volgens mij nog niet geactiveerd. Op "mijn simyo" staat immers nog dezelfde pincode als van de standaard simkaart. Ben benieuwd hoelang het nog gaat duren. Morgen is het precies twee weken geleden dat ik mijn abonnement bij simyo heb besteld en ik kan nog stees geen gebruik maken van mijn iphone 5.

Hallo,

ik heb een nano simkaart besteld,
maar ik heb alleen maar een iphone 5,
dus kan ik niet die sms ontvangen,
die je volgens jullie zou krijgen,
ik heb al geprobeert de pincode van mij in te voeren
maar die deed het niet en nu zit ik vast op pukcode,
ik zou graag willen weten hoe ik dit moet oplossen,
want nu kn ik niet bellen of gebeld worden,
en ik heb nog niets ontvangen,

mvg
saladuit
Ps ik betaal gewoon door, zonder dat ik kan bellen. Wat hulp en snel zou fijn zijn, want er kan ook niet gebeld worden
Zojuist op Mijn Simyo gezien dat ik een andere pincode heb.
Ik ga er vanuit dat de nano sim nu is geactiveerd. Ga dat vanavond direct proberen.
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum saladuit,

Volgens onze gegevens heb je inmiddels gebruik kunnen maken van jouw nano simkaart. Zou je even kunnen bevestigen dat dit het geval is.

Reageer