.

Beantwoord

Nano sim pincode probleem

  • 29 September 2012
  • 1 reactie
  • 914 Bekeken

Hi, ik heb vandaag de nano sim gekregen. De pincode klopt niet met de gegevens die ik heb staan op mijn Simyo. Pincode 3x verkeerd en de Puk code ingevoerd. Puk code klopt wel, maar bij nieuwe pincode invoeren krijg ik na de 2e bevestiging van de code een "codefout".
Dan vraagt hij wederom om de puk code, die klopt en dan zoals boven weer hetzelfde verhaal. Is er iets mis met de simkaart?
Gelukkig doet mijn oude simkaart het nog wel, dus kan nog bellen!

Thanks
icon

Beste antwoord door Alex 2 October 2012, 12:17

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Baximus,

Je nano simkaart is nog niet geactiveerd. In de brief staat aangegeven dat je ons moet informeren wanneer je de simkaart wilt activeren. We hebben nu een speciale nano sim activatie pagina gemaakt. Zodra je je gegevens hier hebt ingevuld, wordt de simkaart voor uiterlijk 18:00 geactiveerd. Je zal dan ook zien dat je pin en pukcode op je persoonlijke pagina zijn gewijzigd. Je kunt je gegevens via de onderstaande knop invullen.

Nano simkaart activeren

Groetjes,

Alex

Reageer