.

Beantwoord

Nano sim NOG STEEDS NIET geactiveerd

  • 7 November 2012
  • 1 reactie
  • 131 Bekeken

Heeren van de klantenservice,

Volgens het mailtje dat ik gisteren kreeg zou vandaag mijn nano sim geactiveerd worden. Inmiddels is dit echter nog steeds niet gebeurd en ik wil er dringend gebruik van gaan maken. Kan dit alsnog zsm gebeuren en kan ik daarna mijn nieuwe sim en puk code ook ontvangen?

Dit soort slechte service was ik in het geleden niet van jullie gewend!

Guido
icon

Beste antwoord door Arie 9 November 2012, 11:35

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +2
Beste GuidoHS,

Uit onze gegevens blijkt dat de nanosimkaart gisteren is geactiveerd. Je kan voor de nieuwe pin en pukcode even inloggen op je persoonlijke pagina. Onder het tabblad 'gegevens & instellingen' vindt je deze terug.

Groetjes,

Arie

Reageer