.

Beantwoord

Nano sim levering

  • 5 December 2012
  • 6 reacties
  • 432 Bekeken

Op 29 -11 een nano simkaart aangevraagd voor mijn nieuwe iPhone5.
Op 3-12 nog niets ontvangen (3 werkdagen).
Kunnen jullie nakijken hoe het met de verzending staat?
icon

Beste antwoord door Wayne 6 December 2012, 15:54

Bekijk originele reactie

6 reacties

Ik heb hetzelfde probleem. Afgelopen donder 29-11 aangevraagd en ook ik heb nog steeds niks ontvangen.
Ik heb hetzelfde probleem!! Maandag 3 dec aan gevraagd en nu nog steeds niks ontvangen?? Leertijd binnen 2 werkdagen word er gezegd!! Ben al vanaf dinsdag niet bereikbaar omdat me oude kaart is afgesloten.. Echt waardeloos dit!!
Reputatie 2
Badge +1
Hoi yvycos, djhoek en Lee,

Jullie nanosimkaarten zijn door een storing op 04-12 verstuurd en kunnen jullie elk moment gaan bereiken.
Is dit misschien bij mij ook het geval? ik heb mijn nano simkaart op 30 december aangevraagd.
Hoi yvycos, djhoek en Lee,

Jullie nanosimkaarten zijn door een storing op 04-12 verstuurd en kunnen jullie elk moment gaan bereiken.


Hallo

De simkaart is inderdaad gearriveerd.
Als ik deze in mijn iPhone plaats vraagt de iPhone om een pincode.
Welke pincode is dat? Waar vind ik die? In de brief staat geen pincode.

Groet,
Reputatie 2
Badge +1
Hey Timmiez,

Jouw nanosim is inmiddels aan jouw aansluiting gekoppeld. Als het goed is heeft deze jou inmiddels bereikt. Klopt dat?

@yvycos,

Jouw nieuwe pin en puk code vind je op jouw persoonlijke pagina via www.simyo.nl onder het tabblad gegevens en insetellingen.

Reageer