Skip to main content
Ik heb gister mijn vervangende sim-kaart geactiveert via de site. heb een mail gehad met alle codes dus ging ervan uit dat de kaart correct was geactiveert.

Alleen heb ik nog steeds geen service wat natuurlijk erg vervelend is. heb alle tips en trucs al geprobeerd maar helaas zonder resultaat.



Graag zo snel mogelijke reactie.

Alvast bedankt
Hoi daan1611, welkom op het forum van Simyo!



Wat vervelend dat je nog geen gebruik kan maken van je simkaart. Ik zie dat een collega vanochtend je simkaart een reset heeft gegeven op het netwerk, heeft dat geholpen?



Mocht dat onverhoopt niet het geval zijn, dan wil ik je vragen de volgende dingen eens te proberen:



Synchroniseer je iPhone met iTunes met de Simyo simkaart erin.



Heb je daarna nog altijd Geen Service? Doe een handmatige reset, je raakt daarbij geen gegevens kwijt:



-Aan/uit knop ingedrukt houden samen met de thuisknop (ronde knop scherm)

-Allebei indrukken en ingedrukt houden tot appeltje wegvalt en weer omhoog komt

Hij gaat nu langzaam weer opstarten en zal zichzelf aanmelden op netwerk.



Ik hoor graag van je of je deze tips al had uitgeprobeerd en nu wel je simkaart kan gebruiken 🙂
Had al eerder ook de sync met itunes gedaan en het toestel geresset maar helaas lukte dat niet. Toen maar gebeld met simyo en een vriendelijke geduldige medewerkster heeft het voor elkaar gekregen. De sim stond in het systeem nog niet geactiveerd terwijl ik wel de codes had. In iedergeval werkt alles nu wel ????
Hoi daan1611,



Vreemd, ik zie inderdaad dat er iets niet helemaal goed was gegaan met de activatie van je vervangende simkaart, maar fijn dat het nu alsnog is opgelost! :)



Mocht je nog andere vragen hebben, dan zien we je graag terug op het forum!

Reageer