Skip to main content

.

Geachte,



Gisteren heb ik een nano sim (vervangende SIM) besteld in de gedachte dat ik een nieuwe iPhone op de kop zou tikken. Nu is dit helaas van de baan en kan ik gewoon mijn normale SIM behouden.



Willen jullie deze bestelling van mij annuleren?



Graag hoor ik van u.
Geachte,



Tot heden nog geen reactie mogen ontvangen.
Hoi Deva,



Als je je oude Sim-kaart bij ontvangst niet activeert via "Mijn Simyo", zal er niet zoveel aan de hand zijn. Verwacht ik. 

Misschien is het slim om bij ontvangst even telefonisch (1200 of 0900-8090) contact op te nemen met de Simyo Klantenservice, als bevestiging.



Je oude simkaart verloopt niet, als je die nieuwe Nano-sim niet activeert.



Groet,

Mike
Geachte,



Gisteren heb ik een nano sim (vervangende SIM) besteld in de gedachte dat ik een nieuwe iPhone op de kop zou tikken. Nu is dit helaas van de baan en kan ik gewoon mijn normale SIM behouden.



Willen jullie deze bestelling van mij annuleren?



Graag hoor ik van u.




Geachte,



Tot heden nog geen reactie mogen ontvangen.




Hoi Deva,



Ik zie dat de simkaart al is verstuurd. Helaas hebben wij de simkaart niet meer kunnen tegenhouden.

Wanneer je de simkaart niet activeert dan zal je huidige simkaart actief blijven.



@ Mmatheeuwsen bedankt voor het meedenken.

Reageer