Geachte medewerker,
Ten eerste wil ik mijn tevredenheid uitten over Simyo. Goede klantenservice, bereik, bundelverbruik, aanpassingen in abbo zijn vlug gemaakt. En simpel maar duidelijk (op mijn vraag na dan ;)).
Ik heb vandaag een nano sim besteld voor mijn nieuwe phone.
Echter is het niet geheel duidelijk als ik hierbij mijn huidige nummer kan behouden?
Ik hoor graag van u.
Met vriendelijke groet,
R. Wijnen
Bladzijde 1 / 1
Yes, je behoudt gewoon je eigen nummer. Kaart komt met de post binnen paar werkdagen en dan via mijn simyo activeren.
Hoi R.Wijnen,
Johndoe heeft je vraag al prima beantwoord. Dankjewel daarvoor Johndoe 🙂
Je krijgt gewoon een soort kopietje van de simkaart die je nu hebt. Dus alle instellingen blijven verder hetzelfde.
Ik zie dat je simkaart al onderweg is :)
Hebben we je vraag hiermee beantwoord?
Groetjes,
Charlene
Johndoe heeft je vraag al prima beantwoord. Dankjewel daarvoor Johndoe 🙂
Je krijgt gewoon een soort kopietje van de simkaart die je nu hebt. Dus alle instellingen blijven verder hetzelfde.
Ik zie dat je simkaart al onderweg is :)
Hebben we je vraag hiermee beantwoord?
Groetjes,
Charlene
Duidelijk. Thanks.
Hoi R.Wijnen,
Super! Als je toch nog wat andere vragen hebt, helpen we je graag verder 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.