Skip to main content
Geachte heer/ mevrouw,



Ik heb net met NANO kaart ontvangen en was er super blij mee. Ik heb deze in mijn iphone 5 gedaan. Alleen blijf ik nu de melding krijgen ' geen service". Ik heb deze geactiveerd via MijnSimyo. Zou u kunnen kijken waar dit aan kan liggen of misschien heeft u een idee waar dit aan kan liggen?



Mvg,
Is het mogelijk dat de iPhone niet simlock vrij is? In dat geval moet je contact opnemen met de leverancier om de simlock er af te laten halen.
Oh dat weet ik niet. Dat is wel een goede vraag. Ik zal dit gaan uitzoeken en mocht dit wel het geval zijn dan zal ik nogmaals contact opnemen.

Maar heeft het sowieso niets met het activeren te maken dat daarmee niets aan de hand is? Want dan sluit ik dat eventueel uit.



Mvg,
Hoi MWolf,



Welkom op het forum 🙂

Heb je de tips uit dit topic al kunnen proberen?

Ik raad je aan om die eerst te proberen. Mocht dat niks opleveren, dan hoor ik het graag van je.



Groetjes, Charlene
Goedemiddag,



Ik heb inmiddels een collega gesproken en het ligt inderdaad niet aan mij mobiel. Ik heb de account geactiveerd maar op 1 of andere manier blijft deze ergens steken. Ze gaan het nu intern activeren en dit word vandaag opgelost zoals mij aangegeven is. Ik heb wel gevraagd of er spoed gemaakt kan worden want ben vanaf gisteren al onbereikbaar. Ik ben dus nog in afwachting.



Mvg,
Hoi MWolf,



Ik zie het. Ik zie ook dat dit inmiddels sinds gisterenmiddag is rechtgezet, en dat mijn collega Pieter je daar een email over heeft gestuurd. Heb je kunnen merken dat de simkaart inmiddels goed werkt? Excuses dat daar een vertraging in heeft gezeten.

Laat je het even weten hier?



Groetjes, Charlene

Reageer