Skip to main content
Kaart blijft 'geen service' aangeven
Hoi Servaes, welkom op het forum van Simyo! :)



Wat vervelend dat je problemen hebt met je simkaart. Nu zie ik dat er inmiddels verbruik heeft plaatsgevonden, mag ik daarom aannemen dat het probleem is opgelost?



Ik ben dan nog wel erg benieuwd wat de oplossing was? 🙂
Beste Simyo,



Ik heb ook steeds de melding 'geen service'. Als de telefoon af en toe wel verbinding maakt, zijn meestal maar 1 of 2 van de stipjes van KPN zwart.

Ik heb al geprobeerd om de simkaart in andere telefoons te doen, daar doet ie ook raar. Daarom een nieuwe simkaart opgevraagd bij jullie. Geactiveerd en nog steeds hetzelfde probleem....

Wat moet ik doen?
Hoi Martinevandam,



Je vraag heb ik in je eigen topic beantwoord. Voor de overzichtelijkheid raad ik je aan om je vraag op één plek te stellen.Op deze manier kunnen we je sneller hebben. Het is handig wanneer je in je eigen topic verdere vragen of opmerkingen plaatst, dankjewel 🙂

Reageer