Ik heb zojuist mijn beltegoed opgewaardeerd via iDeal, maar ik kan niet bellen. Volgens MijnING is de overschrijving gedaan, maar op de Symio homepage staat het tegoed niet bijgewerkt. Ik vind dit niet zo leuk.
Ik kan ook de Service afdeling niet bellen want het is zaterdag.:@
Bladzijde 1 / 1
Hoi SarahK,
Welkom op het Simyo Forum.
Dat is zeker niet handig en natuurlijk niet de bedoeling. Ik snap dat je hier ontzettend van baalt.
Helaas is er afgelopen weekend een verstoring geweest in het toevoegen van het beltegoed. Helaas heb jij hier last van gehad. De problemen zijn gelukkig snel verholpen. Klopt het dat jij ondertussen het beltegoed netjes ziet staan en kan gebruiken? Ik hoor het graag van je.
Ik heb dit topic verplaatst naar 'Prepaid'. Hier komt jouw vraag beter tot zijn recht.
Groetjes,
Angela
Welkom op het Simyo Forum.
Dat is zeker niet handig en natuurlijk niet de bedoeling. Ik snap dat je hier ontzettend van baalt.
Helaas is er afgelopen weekend een verstoring geweest in het toevoegen van het beltegoed. Helaas heb jij hier last van gehad. De problemen zijn gelukkig snel verholpen. Klopt het dat jij ondertussen het beltegoed netjes ziet staan en kan gebruiken? Ik hoor het graag van je.
Ik heb dit topic verplaatst naar 'Prepaid'. Hier komt jouw vraag beter tot zijn recht.
Groetjes,
Angela
Oke, bedankt voor je reactie. Ik kan bellen.
Hoi SarahK,
Fijn om te horen dat je weer kunt bellen 🙂! Daar is je telefoon tenslotte voor bedoeld.
Groetjes, Tiury
Fijn om te horen dat je weer kunt bellen 🙂! Daar is je telefoon tenslotte voor bedoeld.
Groetjes, Tiury
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.