Ik had een prepaid prima werkende esim geïnstalleerd van Simyo en heb daarna alsnog voor nummerovername gekozen, dat nummer is 1e kerstdag omgezet. Na heel veel geklooi bleek dat ik van alles moest doen om een nieuwe esim te installeren. Helaas lukt dat niet. De afgelopen week heb ik met diverse medewerkers gesproken, maar ik moet elke keer hetzelfde riedeltje doorlopen, dat niet werkt; de esim is verwijderd, de fysieke simkaart is verwijderd; account verwijderen en opnieuw aanmelden, esim installerene, validatiecode aanvragen. En dan gebeurt er vervolgens helemaal niets, de app blijft (uren) hangen op ‘momentje alsjeblieft’. Als ik weer bel is het enige wat men kan verzinnen dat ik weer dat riedeltje doorloop. Dat heb ik 7x gedaan en dat werkt niet, er is iets anders aan de hand. Is er misschien iemand die weet wat er mis kan zijn?? Ik heb ondertussen een contract ergens anders afgesloten, maar Simyo accepteert mijn overname niet, omdat mijn klantnummer niet juist zou zijn (die exact zo in de app staat). Misschien is er iets mis met mijn account of zit Simyo mij expres dwars?