Skip to main content
antwoord

Na het inloggen krijg ik geen vermelding te zien met ‘Download en installeer eSIM’

  • September 14, 2025
  • 4 reacties
  • 72 Bekeken

In een ander topic las ik het volgende:

 

Hoe activeer ik eSIM?

Om eSIM te activeren ga je naar de Mijn Simyo app op het toestel waarop je het Simyo nummer wilt gebruiken. Wanneer je bent ingelogd ga je naar Instellingen > Simkaart. Daar zie je onderaan de optie om de eSIM te installeren. Wanneer je hier voor kiest ontvang je een sms met een validatiecode. 

 

Als ik naar Instellingen > Simkaart ga, heb ik onderaan geen optie om de eSIM te installeren. Bij mij staat er alleen als optie: eSIM opnieuw instellen: Nieuwe telefoon? Stel je eSIM weer in.

Wie kan mij helpen?

Beste antwoord door Roeqajja

Hi ​@iesjeee0, ​@BartWol, ​@kevin12434,

Bedankt voor jullie bericht. Ik help jullie graag verder hiermee!

Zouden jullie mij een privébericht kunnen sturen met jullie 06-nummer en persoonlijke gegevens (naam, geboortedatum, adresgegevens en e-mailadres)? Ik kan jullie de validatiecode daarna per e-mail versturen. 🙂

Groetjes,
Roeqajja

4 reacties

  • Beginner
  • September 14, 2025

Hetzelfde bij mij. Heel hinderlijk.


  • Helper
  • September 14, 2025

Zelfde issue hier


  • auteur
  • Beginner
  • September 14, 2025

Morgen maar bellen helaas


Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • antwoord
  • September 16, 2025

Hi ​@iesjeee0, ​@BartWol, ​@kevin12434,

Bedankt voor jullie bericht. Ik help jullie graag verder hiermee!

Zouden jullie mij een privébericht kunnen sturen met jullie 06-nummer en persoonlijke gegevens (naam, geboortedatum, adresgegevens en e-mailadres)? Ik kan jullie de validatiecode daarna per e-mail versturen. 🙂

Groetjes,
Roeqajja