Skip to main content
Zondag 4 oktober heb ik een vervangende simkaart aangevraagd, omdat ik mijn telefoon ben verloren. Tot op heden, donderdagavond geen vervangende simkaart ontvangen. Ik kan nergens de status van mijn bestelling terugvinden in Mijn Simyo. Wat is er fout gegaan?
Het enige dat ik kan verzinnen is dat de kaart niet naar het juiste adres is gestuurd. Klopt het adres dat Simyo van je heeft nog steeds?
Hoi Pieter CJ,



Welkom op het Simyo Forum.



Vervelend om te zien dat je al zo lang op jouw vervangende simkaart moet wachten. Ik kan me voorstellen dat je nu wel eens wilt weten waar je aan toe bent.



In het systeem zie ik dat je contact hebt gehad met een collega van mij via de e-mail. Hier is aangegeven dat we helaas geen bestelling hebben kunnen terugvinden. Vervolgens ben je doorverwezen naar Mijn Simyo om het nogmaals te proberen. Ik zie dat dit deze keer wel gelukt is! De simkaart is vandaag netjes verzonden. Met een beetje geluk heb je deze voor het weekend nog in huis. Anders wordt dit begin volgende week. Houd je ons op de hoogte van de levering?



@Scotsman, bedankt voor het meedenken :)



Groetjes,

Angela

Reageer