Skip to main content
Goede morgen,



Gisternavond heb ik mijn nieuwe simkaart geactiveerd, maar op een of andere manier is de oude nog actief en heb ik op de nieuwe geen bereik.

Op het moment dat ik de nieuwe simkaart deed activeren, zat mijn oude simkaart nog in mijn oude telefoon die aan stond. Kan dit ervoor gezorgd hebben dat de activering niet goed is gegaan? En wat kan ik er aan doen, dat ik nu toch mijn nieuwe simkaart kan activeren, en dus mijn nieuwe mobiel kan gaan gebruiken?



Alvast bedankt!:D



Met vriendelijke groet,



Tim
Hoi Timvd, welkom op het Simyo forum :)



Ik heb je topic even in het subforum Simkaart gezet. Zo is het voor anderen ook makkelijker te vinden.



In je gegevens kan ik zien dat jouw nieuwe simkaart inderdaad niet helemaal lekker geactiveerd was. Dit was onze IT afdeling ook al opgevallen en gistermorgen hebben ze dit handmatig rechtgezet.



Inmiddels maak je toch ook alweer gebruik van je nieuwe simkaart, toch?

Reageer