Ik heb gisteren mijn nieuwe simkaart geactiveerd. Ik ben nu niet bereikbaar en ik kan niet bellen. Erg vervelend. Hebben jullie een oplossing?
Bladzijde 1 / 1
Misschien dat het uitzetten en opnieuw opstarten van de telefoon het euvel verhelpt. Eventueel in combinate met het uithalen en terugplaatsen van de sim.
Misschien dat het uitzetten en opnieuw opstarten van de telefoon het euvel verhelpt. Eventueel in combinate met het uithalen en terugplaatsen van de sim.
Bedankt voor uw reactie. Ik had dit geprobeerd, helaas geen succes. Gr
Dit moet door iemand van Simyo worden opgelost. Moderators van dit forum zijn er maandag weer evenals de klantenservice. Maar vaak zijn Simyo medewerkers tijdens het weekend ook bereikbaar via Twitter.
Hoi Schoormans102,
Ik zie dat je je simkaart hebt geactiveerd en daarbij je aanvraag nummerbehoud hebt afgemaakt. Je kunt dan beter nog geen gebruik maken van de Simyo simkaart, omdat je abonnement pas begint wanneer je nummer is overgezet. Met de simkaart van Simyo zou je overigens wel moeten kunnen bellen. Alleen is dat nu dan met je tijdelijke nummer. Met het tijdelijke nummer dat nu nog op de simkaart staat, betaal je een buiten bundel tarief.
Gebruik je het nummer niet wat je wilt laten overzetten?
Groetjes,
Charlene
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.