Heb net mijn nieuwe nano simkaart ontvangen en heb de stappen.gevolgd die staan aangegeven. Er wordt aangegeven dat ik dan binnen enkele minuten weer gebruik kan maken van mijn simyo abonnement. Het is nu 10 min terug en nog steeds geen bereik. Ik heb ook via de site mijn simyo een pincode ontvangen die ik in moest voren. Vervolgens krijg ik via mijn mail een andere pincode, die niet werkt in combinatie met mijn nieuwe simkaart. Deze werkt alleen in combinatie met de pincode die ik ontvangen heb via de site. Heel vervelend. Ik hoop dat iemand mij snel kan helpen.
Bladzijde 1 / 1
Hoi Marleentje,
Ik heb je vraag verplaatst naar het subforum Simkaart, daar past hij volgens mij beter tussen.
Het klopt dat je nieuwe simkaart niet direct werkte. Je had begin augustus namelijk ook een vervangende simkaart besteld en die had je nog niet geactiveerd.
Omdat je nu je nano sim activeerde raakte hier een computer de kluts een beetje kwijt.
Als het goed is doet je nano sim het nĂș wel, met de pincode die je als laatste hebt gekregen en die nu ook op Mijn Simyo staan.
Kun je laten weten of het echt werkt nu?
Ik heb je vraag verplaatst naar het subforum Simkaart, daar past hij volgens mij beter tussen.
Het klopt dat je nieuwe simkaart niet direct werkte. Je had begin augustus namelijk ook een vervangende simkaart besteld en die had je nog niet geactiveerd.
Omdat je nu je nano sim activeerde raakte hier een computer de kluts een beetje kwijt.
Als het goed is doet je nano sim het nĂș wel, met de pincode die je als laatste hebt gekregen en die nu ook op Mijn Simyo staan.
Kun je laten weten of het echt werkt nu?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.