.

Beantwoord

Na activeren nieuwe simkaart heb ik nog geen bereik.

  • 29 September 2014
  • 1 reactie
  • 289 Bekeken

Badge
Heb net mijn nieuwe nano simkaart ontvangen en heb de stappen.gevolgd die staan aangegeven. Er wordt aangegeven dat ik dan binnen enkele minuten weer gebruik kan maken van mijn simyo abonnement. Het is nu 10 min terug en nog steeds geen bereik. Ik heb ook via de site mijn simyo een pincode ontvangen die ik in moest voren. Vervolgens krijg ik via mijn mail een andere pincode, die niet werkt in combinatie met mijn nieuwe simkaart. Deze werkt alleen in combinatie met de pincode die ik ontvangen heb via de site. Heel vervelend. Ik hoop dat iemand mij snel kan helpen.
icon

Beste antwoord door Ernst 30 September 2014, 11:40

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Marleentje,

Ik heb je vraag verplaatst naar het subforum Simkaart, daar past hij volgens mij beter tussen.

Het klopt dat je nieuwe simkaart niet direct werkte. Je had begin augustus namelijk ook een vervangende simkaart besteld en die had je nog niet geactiveerd.
Omdat je nu je nano sim activeerde raakte hier een computer de kluts een beetje kwijt.
Als het goed is doet je nano sim het nĂș wel, met de pincode die je als laatste hebt gekregen en die nu ook op Mijn Simyo staan.

Kun je laten weten of het echt werkt nu?

Reageer