Na activeren nieuwe sim geeft tel aan dat dit nummer niet in gebruik is. .En ik kan zelf ook niet meer bellen.. Help!
Bladzijde 1 / 1
Hallo,
Het gebruik van enkel hoofdletters komt over als schreeuwen en is ook niet toegestaan. Binnen uur na posten kun je het bericht aanpassen maar denk dat een moderator dit zal doen.
Wat betreft het probleem, zet de telefoon uit haal de sim eruit en wacht max 15 minuten. Sim er weer en nogmaals proberen.
Mocht dat niet werken dan heeft je simkaart een reset nodig vanuit Simyo, dus laat het even weten aub. 🙂
Het gebruik van enkel hoofdletters komt over als schreeuwen en is ook niet toegestaan. Binnen uur na posten kun je het bericht aanpassen maar denk dat een moderator dit zal doen.
Wat betreft het probleem, zet de telefoon uit haal de sim eruit en wacht max 15 minuten. Sim er weer en nogmaals proberen.
Mocht dat niet werken dan heeft je simkaart een reset nodig vanuit Simyo, dus laat het even weten aub. 🙂
Hoi waakhond11, welkom op het Simyo forum :)
Als moderator van dit forum, heb ik de vrijheid genomen om de hoofdletter misbruik aan te passen. Zo is het -zoals Raytje al aangeeft- een stuk makkelijker om het topic te lezen 😉.
Het valt me op dat je gisteren na 18:15 een sms'je hebt gestuurd en vanmorgen een telefoongesprekje hebt gevoerd. Volgens mij komt dat door de tip van Raytje. Kun je dat bevestigen?
Groetjes, Tiury
Bedankt voor je hulp Raytje 🙂
Als moderator van dit forum, heb ik de vrijheid genomen om de hoofdletter misbruik aan te passen. Zo is het -zoals Raytje al aangeeft- een stuk makkelijker om het topic te lezen 😉.
Het valt me op dat je gisteren na 18:15 een sms'je hebt gestuurd en vanmorgen een telefoongesprekje hebt gevoerd. Volgens mij komt dat door de tip van Raytje. Kun je dat bevestigen?
Groetjes, Tiury
Bedankt voor je hulp Raytje 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.