Skip to main content
wat kan ik verder doen ?
Hoi annemariekellendonk,



Welkom op het Simyo forum,



Als je simkaart geblokkeerd is rest je niets anders dan een nieuwe aan te vragen.



Dit doe je via Mijn Simyo op deze website.
Hoi annemariekellendonk,



Ik heb net antwoord gegeven op je andere topic 'Simkaart geblokkeerd na invoeren pukcode, en nu?' Als je drie keer je pincode verkeerd invoert, heb je je PUK-code nodig. Je simkaart blokkeert helemaal, als je tien keer je PUK-code verkeerd invoert. Met je PUK-code die te vinden is via Mijn Simyo > Instellingen > Simkaart > PUK-code (op 'tonen' klikken naast de zwarte bolletjes).



Laat je weten of het is gelukt?



@Franswon, bedankt voor je hulp. Ik denk dat het hier om de pincode gaat ;)



Groetjes, Angelica
Er stond toch duidelijk PUK.... maar ik vond het ook vreemd na 3 x al geblokkeerd.
Mee eens Franswon! Dit stond niet helemaal juist in de titel. Deze heb ik nu aangepast zodat hij beter past bij de inhoud van het topic. Bedankt :)



Groetjes,

Angela

Reageer