Skip to main content
Goedemorgen, als ik mijn abonnement verleng met 1 jaar moet ik dan ook €5,- betalen voor een nieuwe simkaart?
Hoi Jayvanwest,



Welkom op het forum van Simyo 🆒



Als je je abonnement verlengt heb je geen nieuwe simkaart nodig 🙂 Je kan dus gewoon gebruik blijven maken van je huidige simkaart.



Als je nog vragen hebt, laat je het dan weten? :$



Groetjes, Angelica
Dank je Angelica, ik wil echter ook een nieuwe telefoon kopen en daar heb ik een andere (kleinere) simkaart voor nodig, die ik nu heb is nog geen 3-in-1

Daarom heb ik dus een nieuwe nodig



Groetjes,
Hoi jayvanwest,



Dat je een nieuwe simkaart nodig had kon Angelica niet helemaal uit je verhaal halen, maar gelukkig is dat nu duidelijk 😃. Koop je zelf los een telefoon, dan is het inderdaad zo dat je zelf een nieuwe simkaart op Mijn Simyo koopt voor € 5,-. Bestel je een telefoon bij een andere verkoper en neem je daar een Simyo abonnement bij, dan krijg je deze wel gratis bij.



Mocht het eerste scenario het geval zijn, wil ik natuurlijk wel even kijken of ik deze simkaart kan vergoeden voor je. Dit komt omdat we het natuurlijk hartstikke leuk vinden dat je nog een jaartje bij Simyo blijft!



Groetjes, Tiury
Hoi Tiury,



Ik wil idd zelf een nieuwe toestel kopen en dan hier op de site mijn abonnement aanpassen en verlengen met 1 jaar.

Zou fijn zijn als ik dan niet voor mn Simkaart hoef te betalen



Groetjes,
Hoi jayvanwest,



Ik heb je in eerste instantie inderdaad niet goed begrepen. :? Mijn excuses hiervoor.



In het systeem zie ik dat je net een nieuwe simkaart hebt besteld. Ook omdat je al zo lang klant bij ons bent, zal ik de simkaart laten vergoeden.



Als we nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten? :$



Groetjes, Angelica
Bedankt Angelica,

Ik heb zojuist ook mijn abonnement verlengd met 1 jaar, zag echter de kosten voor de simkaart er nog wel bij staan.

Ik neem dat dat nog aangepast wordt?



Bedankt voor de service



Groetjes,
Hoi Jayvanwest,



Graag gedaan 😳 Ik zie inderdaad dat je je abonnement hebt verlengd, dus dat gaat goed. De simkaart staat er nu inderdaad nog wel bij. Dit ga ik komende week voor je aanpassen.



We houden onze klanten graag tevreden door onder andere een zo goed mogelijke service te bieden :$



Groetjes, Angelica
Hoi Jayvanwest,



We hebben de simkaart voor je vergoed! :)



Groetjes, Angelica

Reageer