Skip to main content
Hallo Simyo,



Ik kom nu voor de 2de keer met een vraag en hopelijk ook de laatste keer. Wanneer ik mijn nieuwe mobiel opstart met nieuwe sim-kaart vraagt hij naar mijn pincode. Deze heb ik al vaker ingevoerd en hij gaf aan dat het juist was. Ik denk niet dat het normaal is dat ik altijd mijn pincode opnieuw moet invoeren wanneer ik mijn toestel aanzet.

Enig idee wat het probleem zou kunnen zijn of is het normaal dat je hem altijd opnieuw moet invoeren?



M.v.g.



Ben.
Wanneer je de telefoon uit staat en je hem weer aanzet dan in het normaal de standaard de pincode vraag.

Bij beveiliging (instellingen) telefoon kun je dat wijzigen.



En het forum is een plek waar je terecht kunt met vragen. Dus schroom niet ze te stellen.🆒



Groet.

Friesian
Hoi BenStroobosscher,



Zoals Friesian je al heeft uitgelegd is het inderdaad normaal dat je bij het opnieuw opstarten van je telefoon áltijd je pincode moet invoeren. Je kunt dit natuurlijk zelf op eigen risico uitzetten, maar zo kan een dief wel je telefoon in en bellen, mocht hij kwaad willen 🙂.



Laat je het ons weten of het is gelukt om de pincode uit te zetten?



Groetjes, Tiury



Bedankt voor het antwoord Friesian!
Bedankt voor de reacties! Alles is weer helemaal goed!;)
Hoi BenStroobosscher,



Alle credits voor Friesian 🙂! Mocht je nog verdere vragen voor ons hebben, weet je het Simyo forum te vinden.



Groetjes, Tiury

Reageer