Skip to main content

.

Mijn onbeperkt mobile data bundel voor een maand doet het niet. Ik heb geen Internet, terwijl dat eerder altijd wel ging. Ik heb telefoon herstart, geen flightmode aan en alle instellingen zoals gewoonlijk als het wel functioneert.

Hoi @Lilou,

Bedankt voor je bericht. Het is goed om te weten dat de onbeperkte internetbundel een lage snelheid heeft van 128 Kbps. Met deze snelheid kun je bijvoorbeeld navigeren, een reis plannen in de NS-app, het nieuws lezen en berichtjes versturen en ontvangen. Filmpjes kijken of muziek luisteren via Spotify gaat moeilijk bij deze bundel. Wellicht dat dit ook de reden is waarom je internet het niet doet (of zo traag is dat het lijkt dat deze het niet doet).

Het lijkt erop dat je al een paar stappen hebt genomen om het probleem op te lossen, zoals het herstarten van je telefoon en het controleren van de instellingen. Als je nog steeds geen internet hebt, zijn er nog een paar dingen die je kunt proberen:

  1. Controleer of de dekking in orde is in jouw gebied. Soms kunnen netwerkproblemen buiten jouw controle liggen. Je kunt mdeze] website van KPN checken voor de dekking en eventuele storingen

  2. Probeer je simkaart in een ander apparaat te plaatsen om te zien of het probleem bij je telefoon ligt. Als je op een ander apparaat wel internet hebt, ligt het probleem waarschijnlijk bij je telefoon zelf.

  3. Als geen van de bovenstaande stappen werkt, kan het zijn dat er een probleem is met de simkaart zelf. In dit geval kan ik een nieuwe simkaart opsturen.

Ik hoor graag van je of bovenstaande tips hebben gewerkt! 

Groetjes,
Seren


Reageer