Ik heb gisteren mijn Simyo simkaart geactiveerd en nu geeft me mobiel aan dat hij mijn SIM-kaart niet kan detecteren... Wat nu?
Bladzijde 1 / 1
Hoi Jappiehenderik,
Welkom op het forum van Simyo
Wat vervelend om te lezen dat je simkaart niet wordt herkend door je telefoon. In het systeem zie ik dat je op 3 maart je simkaart hebt geactiveerd. Jouw nummer is op 8 maart over gezet naar ons dus hierin is niks mis gegaan. Je simkaart is ook actief dus er gaat ergens anders wat mis. Welke telefoon heb je?
Groetjes, Angelica
Welkom op het forum van Simyo
Wat vervelend om te lezen dat je simkaart niet wordt herkend door je telefoon. In het systeem zie ik dat je op 3 maart je simkaart hebt geactiveerd. Jouw nummer is op 8 maart over gezet naar ons dus hierin is niks mis gegaan. Je simkaart is ook actief dus er gaat ergens anders wat mis. Welke telefoon heb je?
Groetjes, Angelica
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.