Skip to main content
Hedenmorgen een vervangende simkaart ontvangen. De barcode ingevuld in het actveringsmenu. Krijg melding terug dat de cijfercode niet juist is. Hoe nu verder nu in het weekend geen telefonische ondersteuning aanwezig is.
Ik heb zelf het antwoord gevonden. Jammer dat het niet bij de instructie staat als je een vervangende simkaart activeert. Simyo wil dat je je simkaart blokkeert als je je telefoon hebt verloren of je telefoon is gestolen. Je kan alleen een vervangende kaart activeren als je de oude kaart deblokkeert. Nogmaals jammer dat dat niet in de instructie staat. Heeft weer een half uur ergernis opgeleverd.
Normaal gesproken dient men bij een vervangende Simkaart naar de betreffende pagina te gaan op zijn / haar Mijn Simyo. Dan het simkaartnummer invullen en ong. 15 minuten wachten.



De instructie zoals jij hebt gekregen is standaard.



Misschien kan om die reden Simyo de situatie waar jij tegen aan liep van een geblokkeerde simkaart wegens verlies / diefstal toevoegen aan de instructie omtrent activeren.
Hoi Pieter CJ, welkom op het Simyo forum!



Ik begrijp de verwarring. Op het moment dat je oude simkaart is geblokkeerd, blijft er een blokkade staan. Wanneer je een nieuwe aanvraagt en deze activeert, dan wordt deze blokkade meegenomen naar de nieuwe simkaart. Dit kun je eigenlijk zien als een extra beveiliging.



Je nieuwe simkaart neemt namelijk alle oude gegevens over. Niet alleen je huidige bundels maar ook de status van de simkaart. Ik ben blij om te zien dat je hem weer kan gebruiken. Bedankt voor je tip 🙂 Ik ga kijken in hoeverre we dit duidelijker kunnen aangeven.



Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons op het forum te vinden.



@Raytje; bedankt voor je hulp 😃
Je bedoelt vast mij.. Ik zit gewoon in Nederland hoor niet in de Highlands 😉 😃
Je bedoelt vast mij.. Ik zit gewoon in Nederland hoor niet in de Highlands 😉 :D




Yes natuurlijk 😃 Ik heb hem even aangepast, want de eer komt jou toe 😳
Ik woon ook niet in de Highlands maar wel in de Lowlands! Maar niet in de Lage Landen, om de verwarring nog wat groter te maken....




Lekker festival leventje! Oh, wacht, dat is weer die ander Lowlands... 😉

Reageer