Skip to main content
Heb mijn vandaag ontvangen SIM-kaart zojuist geactiveerd. Ik ben evenwel niet te bellen en als ik zelf bel krijg ik de melding dat mijn aansluiting om administratieve redenen buiten gebruik is gesteld. Wat  moet ik doen om de SIM-kaart actief te krijgen?
Ik heb hetzelfde probleem. Terwijl bij 'Mijn Gegevens' op 'Mijn Simyo' gewoon staat dat de simkaart status Actief is? Is het verkeerd geactiveerd of ligt het aan Simyo?
Heb hetzelfde probleem. Krijg te horen administratieve problemen. Kan niet bellen en internetten. Groetjes Mike
Ook zelfde probleem.

Netjes geactiveerd, maar vanwege administratieve redenen niets mogelijk
Hoi allen,



Gisteravond heeft een groep klanten last gehad van een vertraging met het activeren van simkaarten. In sommige gevallen was het niet eens mogelijk het simnummer in te voeren :(

Deze vertraging is inmiddels verholpen. Werkt het inmiddels naar behoren?
nee werkt nog niet naar behoren ik heb net mijn sim geactiveerd maar hij geeft geen bereik aan. en dat heb ik altijd gehad hier. andere mensen hebben dit wel
nee werkt nog niet naar behoren ik heb net mijn sim geactiveerd maar hij geeft geen bereik aan. en dat heb ik altijd gehad hier. andere mensen hebben dit wel



Hoi Monja,



Ik heb zojuist in dit topic op je bericht gereageerd :)



Ik hoor het graag van je of je weer gebruik kan maken van je aansluiting.

Reageer