.

Beantwoord

Mijn voicemailbox bestaat niet (meer)?

  • 2 October 2015
  • 16 reacties
  • 420 Bekeken

Onlangs heb ik een vervangende simkaart ontvangen. Echter sinds ik deze nieuwe simkaart gebruik (met mijn oude telefoonnummer) krijg ik bij 1233 te horen: 'voicemailbox bestaat niet'. Als ik de voicemail probeer in te stellen met 12331 dan wordt beloofd dat het binnen enkele minuten actief is, maar dat gebeurt niet. Hoe kan ik mijn voicemail activeren?
icon

Beste antwoord door Naomi 5 October 2015, 11:21

Bekijk originele reactie

16 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi Geert101, welkom op het Simyo forum!

Ik heb je gegevens erbij gepakt en je voicemail nu aangezet. Wil je je telefoon eenmalig uit- en aanzetten? Wil je vervolgens bellen naar *12331*? 🙂

Laat je weten of het lukt? Anders hoor ik graag welke melding je hoort.
De voicemail bestaat weer.
Bedankt!
Reputatie 5
Badge +11
De voicemail bestaat weer.
Bedankt!

Heel fijn, Geert101!
Ik heb hetzelfde probleem na een vervangende simkaart. Ik krijg smsjes dat ik niet-beluisterde voicemailberichten heb, maar ik kan 1233 niet bellen. Ik heb 12331 al een paar keer geprobeerd.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Marlein,

Wat vervelend dat er een probleem lijkt te zijn met je voicemail! We hebben momenteel een voicemailstoring. Wil je het op een later moment nogmaals proberen? Ik zal je op de hoogte houden van de voortgang hiervan!

Alvast bedankt!

Groetjes,
Jihane
Ik kwam er gisteren achter dat mijn voiemailbox niet meer bestaat. 12331 een paar getoetst maar zonder resultaat. Kunnen jullie misschien iets doen?
Reputatie 5
Badge +9
Hoi MarijkeNijhof,

Welkom op het forum.

Wat vervelend dat jij je voicemail niet kon aanzetten. Ik heb je voicemail gereset. Probeer nu nog eens te bellen naar 12331. Lukt het nu wel?

Groetjes,
Caspar
Mijn voicemailbox bestaat ook niet. 12331 geeft aan dat hij aan gezet is, maar als je mij belt dan hoor je dat hij niet bestaat. Wil je mijn voicemail ook resetten?
De KS heeft het al geregeld. Hartelijk dank.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi R.deGraaf,

Welkom op het forum :D

Mooi dat de klantenservice het al heeft geregeld! Voor verdere vragen weet je ons te vinden.

Groetjes,
Caspar
Zouden jullie mijn voicemailbox ook willen aanzetten?
Ik krijg ook te horen dat deze niet meer bestaat. 12331 werkt niet.
Reputatie 3
Badge +5
Hoi retge!

Welkom op 't Simyo Forum!

Wat vervelend dat je voicemail uitstaat. Ik heb meteen je aansluiting erbij gepakt en de optie voor je aangezet. Kun je jouw toestel voor tien minuten uitschakelen en weer aanzetten? Als je dan naar 12331 belt, moet het gewoon weer werken.

Laat je het weten?

Groetjes,
Ilias
Zouden jullie ook mijn voicemailbox willen aanzetten?
Ik krijg ook te horen dat deze niet meer bestaat. 12331 werkt ook bij mij niet.

Alvast bedankt!
Jas
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Jassie,

Welkom op 't forum.

Ik heb je voicemail aangezet. Kun je het nu nogmaals proberen? Lukt het nu wel?

Groetjes,
Caspar
Hoi Casper,

Top hij doet het weer!
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Jassie,

Top! Ik wens je een heel fijn weekend :)

Groetjes,
Caspar

Reageer