Skip to main content
Goedemorgen,



Ik heb eergisteren mijn nieuwe sim kaart ontvangen. Mijn oude is geblokkeerd.

Ik heb mijn nieuwe sim kaart geactiveerd maar tot op heden doet deze het nog steeds niet. Ik heb ook de pincode ervan gekregen en waardoor ik de sim kaart kan ontrgendelen maar ik krijg elke keer de melding no service.

Zouden jullie hier naar kunnen kijken. Het is nu heel vervelend want ik ben nu niet bereikbaar.



In afwachting van u reactie.



Mvg,

Dhr. S. Wolf
Misschien dat uit- en weer aanzetten van het toestel er voor zorgt dat de nieuwe simkaart correct op het netwerk wordt aangemeld.
Heb ik ook al gedaan een paar keer gedaan maar ook dit mocht helaas niet baten.
Hoi Swolf, welkom op het Simyo forum!



In je gegevens zie ik dat vanmorgen tijdens dat je aan de telefoon zat met de klantenservice je simkaart ging werken :)

'Hoe?' vraag je me. Geen idee, eigenlijk. Belangrijkste is dát het werkt :p



@Scotsman; dank je voor het meedenken!

Reageer