.

Beantwoord

Mijn toestel kwijt, hoe blokkeer ik mijn simkaart?

  • 21 July 2012
  • 8 reacties
  • 754 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Mijn Toestel is kwijt en wil mijn simkaart blokkeren. Klantenservice is in het weekend gesloten. Wat kan ik het beste doen?! Gr.,
icon

Beste antwoord door de leon 21 July 2012, 13:26

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Inloggen in je 'mijn Simyo' en naar tabblad Selfservice gaan. Daar kan je je simcard, dus je mobiel, direct blokkeren.
Badge
Is gelukt dank je.
Geachte lezer,

Zou U zo vriendelijk willen zijn om mijn nieuwe simkaart te deblokkeren. De reden van het blokkeren was dat mijn toestel en simkaart was gestolen.Nu heb ik een nieuwe ontvangen. De tijd dat ik niet heb kunnen bellen met mijn oude kaart wil ik graag vergoed hebben, want simyo heeft wel 2mnd afgeboekt van mijn rekening..dus 2x 16,95.

Met vriendelijke groet,
John Simons
0682003504 of 0617034345
Badge +6
Beste Jhsimons,

Welkom op het forum!
Ik heb je simkaart gedeblokkeerd. Je dient je toestel uit/aan te zetten. Ik zie niet in het systeem dat er een dubbele betaling heeft plaats gevonden. Kan je een betaalbewijs mailen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email] t.a.v. Natascha zodat ik dit voor je kan uitzoeken.
Ik wil graag mijn simkaart blokkeren ivm verlies van mijn toestel.
Tabblad selfservice kan ik niet vinden... niet als ik ingelogd ben, maar ook niet zonder in te loggen.
Hoe kan ik mijn simkaart nu blokkeren?
Je kunt dit doen bij je Mijn Simyo - instellingen - simkaart.
Dank voor je reactie Raytje. De 'route' die je aangeeft klopt. I.v.m. te weinig beltegoed is de simkaart geblokkeerd voor uitgaand verkeer. Ik kan wel gebeld worden.
Nu wil ik graag alles blokkeren, zodat telefoon/sim helemaal op slot gaat.
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Ncassin,

Wat vervelend dat je je toestel bent verloren 😞 Ik heb je simkaart geblokkeerd. Als je een nieuwe simkaart besteld, laat je het dan weten? Dan kunnen we de blokkade op de oude simkaart eraf halen. Dit is nodig om een nieuwe simkaart te activeren. Op een aansluiting kan er maar één simkaart actief zijn :)

Als je nog vragen hebt, laat je het dan weten?

Groetjes, Angelica

Reageer