Ik heb een vervangende simkaart ontvangen en geactiveerd.
als ik mijn telefoon opstart krijg ik de melding onjuiste pincode. De nieuwe pincode staat op MijnSimyo en heb ik ook via email ontvangen. Ik heb nu nog 7 pogingen over en mijn telefoon dreigt ermee om terug te gaan naar fabrieksinstellingen. Wat kan ik doen?
Bladzijde 1 / 1
Is het inmiddels gelukt? Zo niet bel dan het gratis nummer van de klantenservice op 0800 - 8007
Ik heb inmiddels contact gehad met klantenservice, het schijnt dat dit probleem vaker voorkomt bij Samsung telefoons.
De simkaart maakt niet voldoende contact, Een iets dikkere simkaart moet dit probleem oplossen. dus wachten op de nieuwe simkaart.
De simkaart maakt niet voldoende contact, Een iets dikkere simkaart moet dit probleem oplossen. dus wachten op de nieuwe simkaart.
Oh ja, dat is vervelend. Hoop dat het snel is opgelost. Succes 🙂
Hoi Egbertl,
Welkom op het Simyo forum :)
Wat jammer dat je pincode niet wordt geaccepteerd! Ik zie dat je hier al contact over hebt gehad met onze klantenservice. Uiteindelijk bleek het om een schermbeveiliging te gaan.
Gelukkig is alles nu opgelost. Als we je nog ergens bij kunnen helpen, laat je dit dan weten?
Groetjes,
Samantha
@Ray, bedankt voor je hulp 🙂
Welkom op het Simyo forum :)
Wat jammer dat je pincode niet wordt geaccepteerd! Ik zie dat je hier al contact over hebt gehad met onze klantenservice. Uiteindelijk bleek het om een schermbeveiliging te gaan.
Gelukkig is alles nu opgelost. Als we je nog ergens bij kunnen helpen, laat je dit dan weten?
Groetjes,
Samantha
@Ray, bedankt voor je hulp 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.